Coordonare in domeniul securitatii si sanatatii in munca:
elaborarea planului de securitate si sanatate in munca ;
- intocmirea planurilor proprii de securitate si sanatate ale antreprenorilor si subantreprenorilor;
- intocmirea registrului de coordonare si a dosarului de interventii ulterioare;
- realizarea coordonarii de securitate si sanatate in munca pe perioada realizarii proiectului, cat si pe perioada executarii lucrarilor;
- Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca
- Elaborarea si actualizarea planului de prevenire a accidentelor si protectia muncii
- Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si aplicarea reglementarilor de sanatatea, securitatea si protectia muncii, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii precum si ale locurilor de munca
- Intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul: sanatatea, securitatea si protectia muncii
Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii;