Intocmirea unui dosar care va cuprinde in conformitate cu legislatia in vigoare mai multe documente, respectiv:
decizii de organizarea activitatii pe locurile de munca;
- evidentierea zonelor cu risc ridicat si specific de accidentare (unde si daca este cazul);
- evidentierea zonelor cu pericol grav si iminent de accidentare (unde si daca este cazul);
- tematici pentru toate fazele de instruire a angajatilor (general introductiv si la locul de munca la angajare, cat si periodic);
- instructiuni specifice de protectia muncii pentru fiecare loc de munca sau activitate;
- tematici generale aplicabile pentru toate locurile de munca;
- regulamentul de ordine interioara, inclusiv obligatia de a cunoaste si de a respecta instructiunile de sanatate si securitate in munca;
fisa postului pentru angajati, cu modul de insusire a cunostintelor si de respectare a masurilor protectia muncii;
Evaluarea riscurilor si documentatia pentru sanatatea, securitatea si protectia muncii sunt obligatoriu sa fie realizate si sa se afle in posesia angajatorului (conform Art. 12 Legea 319/2006).