Suntem in al 7-lea an pe piata curatarii covoarelor in Cluj Napoca, afacearea am inceput-o in anul 2003. Am inceput sa avem success odata cu oferirea serviciului de transport gratuit. Transportul este gratuit pe toata raza municipiului Cluj, neconditionat de numarul covoarelor sau de suprafata totala ridicata. Atit la ridicare cat si la livrare noi aducem covoarele pina in casa si de multe ori le scoatem de sub mobila si le asezam la locul lor cand este vorba de o persoana bolnava, singura sau in varsta. Un alt element care ne-a asigurat in timp locul pe piata Clujeana este continua cautare de imbunatatire a activitatii si cand spun asta ma refer in primul rand la procesul de spalare dar nu numai. Noi am spalat intotdeauna traditional, asa cum stiu toti clientii nostrii ca se spala covoarele, asa cum le-ar spala ei insisi daca ar avea timp si loc: pe jos, cu furtunul cu apa rece si cu peria. La imaginea aceasta trebuie adaugate insa si cateva elemente definitorii de tehnologie moderna: - aparatul de spalat cu jet de apa la presiune (cca.200bar) care inlocuieste la covoarele murdare necesitatea de a fi batute cu palma de scuturat; - peria electrica de spalat covoare care inlocuieste munca fizica a omului cu o rotatie si presiune precis calculate, in asa fel incat ceea ce am putea face cu mana in 2-3 ore de efort considerabil sa poata fi facut in circa 10 min de periaj atent, la 190rot/min. Diametrul de 45cm al perie din plastic, lungimea firului periei de 6 cm cat si presiunea exercitate de greutatea plasata deasupra periei (27kg) asigura un periaj suficient de profund ca sa nu ramana nici urma de murdarie in fibra covorului. - jetul continuu de apa curenta, in cantitate suficienta asigura indepartarea completa a prafului, noroiului si altor forme obisnuite de murdarie. - detergentul lichid, special conceput pt covoare si tapiterii este dur si delicat in acelasi timp cu covorul fiind un produs fabricat in Romania pt uz professional. Covoarele din lana le spalam cu un detergent dedicat acestor produse , care contine si antioxidanti necesari contracararii efectului nociv al apei dure asupra lanii. Pentru covoarele care apartin iubitorilor de animale de casa (caini ,pisici etc.) si care poarta urme olfactive de urina avem o veste buna: la spalarea acestor covoare folosim un neutralizator de mirosuri care reuseste in foarte multe cazuri sa inlature mirosul persistent de urina (din pacate nu in toate cazurile reusim in totalitate, stiindu-se ca urina de animale contine feromoni cu rol de mesaj chimic care nu reactioneaza la niciun produs cunoscut de pe piata mondiala). Pentru cei care au copii mici (gradinite,parinti etc.) folosim dupa spalarea covorului un germicid si un antibacterial (doua produse intr-unul) care actioneaza si distruge o gama larga de germeni si bacterii care pot fi in tesatura covorului. Franjurii covoarelor au parte de un tratament separat, dupa uscare, un tratament de inalbire prin clorinare, cu rezultate foarte bune (franjurii raman albi dupa spalare). Uscarea se face in doua faze: prin centrifugare (1500 rot/minut), process prin care in cateva minute ramane doar 5% din apa necesara spalarii, dupa ce in prealabil covorul se limpezeste. In faza a doua covoarele sunt introduse pe suporti speciali intr-un uscator incalzit, astfel ca a doua zi covoarele sunt gata de livrare. Procesul de centrifugare fixeaza culorile. Circulatia continua a aerului pe toate fetele covorului este asigurata de distanta suficienta intre covoare (40-60cm) . Petelor care se afla pe covoare incercam sa le venim de hac. Avem cele necesare ca sa scoatem pete cum ar fi: cele de cafea, ulei proaspat, vin alb, mucegai, rugina, pix, carioca, cerneala. Din pacate suntem neputinciosi in fata petelor de vin rosu, apa de la flori, rivanol, ulei ars, proteine animale, fructe etc. Inainte de livrare covoarele se aspira cu un aspirator puternic cu trei motoare. Se indeparteaza scamele sau parul de animale care au mai ramas dupa spalare cu ajutorul periilor din plastic, din sarma si a foitelor aderente gen Scotch and Brite. Toate cele mai sus aratate sper ca v-au creat o imagine asupra a ceea ce se intimpla cu covoarele dvs in cele 2 zile cat dureaza din momentul in care le luam si pana le primiti inapoi. Intrucat credem foarte tare in faptul ca nu poti progresa lasand in urma clienti nemultumiti, am introdus conceptul de “nu platesti daca nu iti place”. Ce inseamna asta? Asta inseamna ca noi niciodata nu incasam bani pt o prestatie pe care nu am facut-o inca si mai inseamana ca vom primi banii de fiecare data dupa ce dvs ati vazut covoarele si ati acceptat calitatea serviciilor noastre. Altfel nu vrem banii de la dvs ci luam covorul inapoi si il aducem la standardul dorit de dvs.