Anvelopele de iarna au tehnologie noua care utilizeaza modele ale benzii de rulare si compusi care va ofera tractiune pe zapada si gheata, considerabil mai buna decât ceea ce va pot oferi anvelopele all-season .
Ori de cate ori instaleaza anvelope de iarna, soferii ar trebui sa recunoasca faptul ca trasaturile de personalitate si de manipulare a anvelopelor de iarna se vor simti diferit fata cele de vara sau all-seassons . Deoarece aceste anvelope de iarna sunt concepute pentru a oferi mai multa tracţiune pe zapada si pe gheata, conducatorii auto trebuie sa aiba mare grija, sa se familiarizeze cu tractiunea vehiculului lor si caracteristicile de manipulare.
Anvelopele noi de iarna au adancimi ale benzii de rulare mai profunde si mai multe desene la banda de rulare decat anvelopele utilizate in restul anului.Adancimea benzii de rulare permite tractiune mai mare in zapada a anvelopelor de iarna, dar de asemenea soferii pot observa o mica greutate in manipularea autoturismului.Cele mai multe anvelope de iarna au de asemenea, compusi mai moi in banda de rulare, care raman flexibili la temperaturi extrem de scazute. Anvelopele de iarna indica o viteza maxima de 160 km / h, care este de obicei mai mica decat viteza de evaluare a pneurilor montate pe masina pentru restul anului.
Inainte ca anvelopele de iarna sa fie folosite, un lubrifiant este adesea aplicat pentru a preveni lipirea mucegaiului de anvelope. Din pacate, unele lubrifiante raman pe suprafata pneurilor, si tractiunea este redusa pana cand lubrefiantul se spala.Aceste anvelope de iarna sunt alcatuite din mai multe straturi de cauciuc, pentru a asigura performante maxime si satisfactia dumneavoastra maxima. Cateva sute de kilometri de accelerare, viraje si franare usoara … la viteze legale va permite toate aceste componente sa se obisnuiasca sa lucreze impreuna in timp ce lubrifiantul impotriva mucegaiului se spala . Numai anvelopele de iarna sunt concepute pentru a excela la temperaturi mai mici, noroi, zapada si gheata conditii meteo existente in tara noastra mai multe luni pe an.
Este de asemenea important sa retineti ca progresele electronice recente din domeniul auto , cum ar fi ABS si controlul tractiunii nu ofera tractiune mai mare.Singurul lucru pe care soferul il poate face pentru a creste tractiunea pentru a obţine … de fapt, aderenta si control mai mult … este sa instaleze anvelope.
Pneurile de iarna de azi sunt mai bune la tractiunea pe gheata si zapada decât oricand inainte. Tehnologia folosita pentru a dezvolta modele ale caii de rulare si compusi a evoluat dincolo de ceea ce era utilizat anterior. Fiecare dintre producatorii nostri de pneuri si 7 din 10 producatori de autovehicule recomanda a fi utilizate patru anvelope de iarna . Acest lucru se datoreaza faptului ca daca utilizati doua tipuri diferite de anvelope pe vehiculul dumneavoastra, veti avea un vehicul care are un “split” de personalitate. Un capat al vehiculului nu va reactiona la fel ca celalalt in conditii diferite: uscat, noroi umed, precum si conditiile de zapada . Mai ales in situatii de urgenta, veti observa ca vehiculul dumneavoastra va subvira in unele conditii, iar in alte conditii va supravira. Este de preferat ca cele 4 pneuri sa fie la fel sau sa se potriveasca. Clientii nostri care si-au potrivit toate cele 4 cauciucuri intre ele ne spun ca sunt bucurosi ca au facut investitii suplimentare in patru anvelope de iarna (si roti), astfel incat acestea sa poata accelera, frana, controla mai bine vehiculul lor prin provocari , iarna