Servicii de calitate indiferent de natura celor prestate: administrare/reorganizare/ lichidare judiciara (insolventa) sau acordarea de consultanta in aceste domenii; lichidare voluntara, realizare planuri de reorganizare.
2. Un nivel al onorariilor direct proportional cu efortul depus, ce poate asigura un flux constant al clientelei.
3. Politica de onorarii este determinata de cateva coordonate constante care se refera la complexitatea lucrarii, numarul membrilor implicati, necesitatea deplasarii si durata acesteia, dar si termenul de finalizare si predare.
Modalitatea de percepere a onorariilor difera, in functie de tipul lucrarii.1. La o lichidare judiciara desfasurata in conformitate cu prevederile Legii privind procedura insolventei nr. 85/2006, pentru activitatea desfasurata in calitate de administrator si/sau lichidator judiciar, obligatia achitarii onorariului revine societatii debitoare fiind stabilit pe baza negocierii cu creditorii.In cazul in care nu exista disponibilitati banesti in averea debitoarei, onorariul se solicita si percepe din fondul constituit la Oficiul National al Registrului Comertului, conform prevederilor Art. 4 din legea mentionata. Ca regula generala, onorariul solicitat este reprezentat de o suma fixa si de un procent negociabil de pana 10% din valoare bunurilor valorificate si a creantelor recuperate.2. La o lichidare voluntara desfasurata in conformitate cu prevederile Legii societatiilor comerciale nr. 31/1990 republicate si modificate, onorariul este reprezentat de o suma fixa. In anumite cazuri se poate stabili si unul procentual, perceput ca onorariu de succes, la finalul lucrarii.