Un magazin online este ca un pom de soi: Pentru a te bucura de roadele lui trebuie să îl plantezi, să ai grijă să crească şi nu în ultimul rând să nu îl laşi în paragină.
Iată şi reţeta unui magazin online de succes:
- o nişă de piaţă (un produs/o gamă de produse cu cerere mare şi ofertă mică)
- un plan de afaceri bine pus la punct
- un magazin online bine pus la punct, pregătit să întâmpine orice provocare
- cineva să se ocupe de magazin aşa cum se ocupă o mamă de copil
Magazine online facute special pentru afacerea ta
- utilizând aplicaţii open source (aplicaţii care au în spate o comunitate, o serie întreagă de module gata să uşureze muncă, + multe alte beneficii dar care nu garantează mereu securitatea – având codul la vedere hacker-ii pot depista “găuri de securitate”).
- Mici (pentru un număr mic de produse – sunt mai uşor de întreţinut, costă mai puţin şi urcă mai repede în google)