Tarifele de mentenanţă se aplică şi la echipamentele în garanţie dacă mentenanţa este solicitată de către clientsau dacă echipamentul a fost folosit necorespunzător. Ex: cerneala curge în imprimantă din cartuşe reumplute,echipamente imbâcsite de praf, cură?area internă a calculatorului.Taxa constatare defect se achită în următoarele condi?ii: - dacă clientul aduce aparatul în service, tehnicieniiconstată defectul 100% ?i clientul refuză repara?ia.Pre?urile afi?ate nu includ TVA.Nu se oferă garan?ie pentru manopera software.Obligaţiile Clientului:• Să pună la dispoziţie numai software licenţiat. Echipa îşi declină orice r ăspundere în cazul în care clientulutilizează software nelicenţiat.Obligaţiile Noastre:• Să garantăm confidenţialitatea tuturor datelor clientului, inclusiv a configuraţiilor sistemelor;• Să sesizăm clientul dacă echipamentele sale sunt utilizate în mod n ecorespunzător.Cura?area unui calculator presupune:• demontarea lui;• suflare praf cu aer comprimat;• cură?area integratelor cu un alcool special;• aplicarea unei paste termice între procesor ?i radiatorul său sau între chip-uri ?i radiatoarele aferente.