Compania multinaţională Crystal Call lucrează activ în zona de servicii externalizate prin intermediul unor soluţii complete pentru call-center. Datorită folosirii celor mai noi tehnologii şi a echipei noastre de specialişti am ajuns să facem parte din elita europeană în servicii de Suport Clienţi şi Telemarketing. In fiecare an am realizat cu succes mai mult de 450 de proiecte şi campanii de telemarketing pentru clienţi din toată Europa.
Noi vă oferim servicii de Call Center Multilingual 24/7. Principalele limbi vorbite sunt: slovacă, cehă, engleză, germană, maghiară, franceză, poloneză, română, slovenă, rusă.
- Achiziţie de noi clienţi, apeluri directe
- Vânzare prin telefon, vânzare încrucişată
- Recuperare de creanţe, Colectare de debite
- Studii si sondaje de piaţă efectuate prin telefon
- Programe de fidelizare
- Stabilirea de întâlniri de afaceri
- Mystery shopper
- Info lines şi linii de comandă
- Suport E-commerce prin intermediul call-center
- Servicii de audiotext, numere Premium, 0-800
- IVR
- Inchirierea şi implementarea de tehnologii call-center
- Crearea, actualizarea si inchirierea bazelor de date pentru B2C si B2B
- Implementare de CRM
- Direct mailing, E-mailing, Fax-mailing, SMS marketing
- Back office
- Analize de marketing direct şi consultanţă
- Cursuri pentru asertivitate, abilităţi de comunicare şi de vânzare