Începând cu data de 01.01.2012, TENROM Cleaning Solution SRL va practica următoarele tarife de service pentru echipamentele Tennant:
- Zona 0 - 15 EUR/ocazie (în interiorul orașelor Cluj-Napoca, Timisoara, București, Iasi)
- Zona 1 - 25 EUR/ocazie (la maxim 60 km distanță* față de Cluj-Napoca, Timisoara, București, Iasi)
- Zona 2 - 50 EUR/ocazie (la distanță* mai mare de 60 km și maxim 120 km)
- Zona 3 - 75 EUR/ocazie (la o distanță* mai mare de 120 km)
- Manoperă - 17 EUR/oră/om
* - distanța se calculează într-o singură direcție față de cea mai apropiată locație de service Tennant.
Solicitările se fac prin email la service [around] tenrom [around] ro sau online, la adresa www.tenrom.ro/service. Tarifele sus menționate sunt în EURO, nu conțin TVA si se facturează la curs BNR + 1,5%.
Puteti descarca noile tarife si in format elctronic PDF
- Formular solicitare service Tennant. Descarcare aici.
- Scopul nostru este de a ridica nivelul de service al echipamentelor Tennant la cel mai înalt nivel posibil pentru România. Având în vedere că pe plan mondial Tennant este compania cu cea mai largă reţea de service, încercăm să atingem acest standard şi în Romănia. Pentru a atinge acest nivel compania Tennant a investit considerabil in ultimii 6 ani in perfecţionarea unor tehnicieni din România. Astfel începând cu 1 Februarie 2010 vom opera in 4 puncte de service pentru piaţa din Romania:-Bucureşti-Cluj Napoca-Timisoara-Iasi
- Centrele mai sus menţionate deservesc echipamentele aflate pe o rază de maxim 250 km, astfel încercand să oferim promptitudine în cazul în care apare o solicitare. Fiecare centru are minim 1-2 tehnicieni cu experinţă Tennant, având în dotare maşină de service prin care putem oferi o intervenţie în intervalul 24-72 h de la recepţionarea formularului de sesizare prin fax sau email.
Oferta de service:
- Contract standard de service: se încheie odată cu vânzarea utilajului de spălat/măturat şi prevede 1-2 interventii anuale de mentenantă pe durata perioadei de garanţie. Frecvenţa vizitelor se stabileste de comun acord.
- Contract de mentenanţă: recomandat atat in perioada de garanţie cât şi în perioada post garanţie, pentru a preveni defectarea anumitor subansamble şi a prelungi durata de utilizare a echipamentelor. Frecvenţa vizitelor se stabileste de comun acord.
- Contracte Full Service: Aceste contracte se incheie obligatoriu odată cu achiziţionarea unui echipament nou Tennant pentru un termen de 36 de luni, având la bază un număr anual de ore de funcţionare. Contractul prevede că orice defectiune care nu provine dintr-o greşeală de utilizare va fi remediată pe cheltuiala prestatorului de service (Tenrom). Contractul poate include şi consumabilele, astfel pe perioada contractului consumabilele sunt livrate de către firma prestatoare (Tenrom). De obicei contractul include şi 4 intervenţii anuale, numărul vizitelor poate creşte sau scădea în funcţie de numărul de ore de funcţionare a echipamentului. Pentru detalii suplimentare contactaţi specialistii Tennant sau scrieţi pe adresa de mail service [around] tenrom [around] ro . Avantajul major al acestui tip de contract constă in bugetarea exactă a cheltuielilor cu echipamentele Tennant dar şi siguranţa unui echipament de schimb în cazul în care problema nu poate fi remediată în 5 zile lucrătoare de la prima intervenţie.
Concluzionând putem spune că in cazul folosirii echipamentelor Tennant beneficiaţi de următoarele:
- Garanţie de 2 ani în limita a 2000 ore de funcţionare. În primul an garanţia acoperă piesa, manopera si deplasarea la faţa locului, din anul 2 se referă numai la piesă, manopera şi transportul se facturează separat.
- Intervenţie promptă la faţa locului in 24-72 de ore de la recepţionarea scrisă (email sau fax) a cererii de intervenţie. Acest termen este valabil în perioada de garanţie şi postgaranţie.
- Posibilitatea de avea contracte de mentenanţă cu scopul prevenirii problemelor tehnice.
- Posibilitate de contracte tip Full Service.
- Training pentru utilizatori, la adresa beneficiarului.
- Evaluare tehnică pentru orice echipament Tennant , piese de schimb, consumabile si service atât la sediul TENROM din Cluj Napoca sau Bucureşti cât şi la faţa locului.