Ghidul Serviciilor
Cresida - Administrare Imobile Asociatii De Proprietari Bucuresti
inapoi la firma 307 vizite
Poza Administrare de Imobile
Foto

Experienta noastra in domeniul administrarii de imobile aduce un avantaj fata de problemele aparute, astfel administrarea va fi una corecta dpdv legal si vom avea solutii pentru orice, avem oameni cu atestat de Administrator Bloc, situatia contabila a blocului va fi corect gestionata oferind totodata transparenta si siguranta.De asemenea garantam sprijinul si comunicarea cu membrii Comitetului Executiv, Presedinte si proprietarii care doresc sa se implice in activitatea blocului.Urmand activitatea de Administrator Bloc am constat ca este necesara experienta si cunoasterea clara a legilor, fiind multi administratori de bloc care nu stiu ce sa faca in anumite situatii aparute si astfel apar probleme in buna functionare si convietuire a locatarilor.

Administrare financiara: casierie si contabilitate

Responsabilitatea si profesionalismul sunt obligatorii in acest tip de activitate, iar noi le detinem garantat, astfel totul va decurge in conformitate cu legea in vigoare. De asemenea detinem licenta de Administrator Bloc, avand o pregatire necesara in Administrarea Asociatiilor de Proprietari.

Casierie

Incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente, in locurile si cu frecventa stabilita in contact.Incasarile se fac in principiu la adresa fiecarui bloc astfel locatarii asociatiei de proprietari nu sunt nevoiti sa se deplaseze pentru plata intretinerii.

Contabilitate

? Organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla, in condiţiile legii, prin utilizarea aplicatiei Bloc Manager NET;? Intocmirea listelor lunare a intretinerii conform prevederilor legale;? Intocmirea si completarea registrelor lunare conform prevederilor legale(registru jurnal, registru de inventar, registrul de evidentaal fondurilor de rulment, reparatii precum si alte fonduri);? Calcularea penalizarilor conform prevederilor legale si a hotararii Adunarii Generale;? Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la Administratia Financiara;? Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;? Intocmirea declaratiilor privind contributiile pentru renumeratiile personalului(presedinte, cenzor, alti angajati.) si depunerea acestora;? Calcularea impozitului si contributiilor datorare de Asociatia de Proprietari pentru renumeratiile personalului si plata acestora;? Depunerea online a declaratiilor fiscale, cu semnatura electronica, pentru personalul Asociatiei de Porprietari;? Plata facturilor emise de furnizori;? Prezentarea documentelor necesare unor verificarii financiar-contabile in cazul solicitarii de catre comitetul executiv, presedinte.? Intocmirea raportului anual privind activitatea desfasurata si prezentarea in Adunarea Generala.

Administrare tehnica

? Inspectarea periodica a spatiilor comune din bloc, in vederea remedierii problemelor aparute la instalatia electrica sau instalatia de apa.? Prezentarea de oferte privind prestarile de servicii sau achizitia de bunuri pentru spatiile comune, oferte de pret precum si informatii complete, astfel incat Comitetul Executiv sa poata alege cea mai buna oferta raport pret-calitate; ? Achizitia produselor de intretinere si reparatie a spatiilor comune;? Citirea lunara a apometrelor de apa(daca se afla pe scara) si calcularea costui fiecarui apartament aferent consumului;? Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;? Transmiterea lunara a indexului de apa si curent astfel evitand a se plati mai mult sau mai putin decat s-a consumat;? Monitorizarea in cazul contractelor incheiate de prestari sau realizare servicii, pentru a se efectua corespunzator si a se finaliza corect conform termenilor stabiliti in contract ;? Controlul privind prestarile serviciilor de curatenie astfel incat sa se efectueze corespunzator conform obligatiilor;? Efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare, elemente de inchidere la uşi sau ferestre,aplice,  etc). Asociaţia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri;? Va punem la dispozitie parteneri de prestari servicii necesare tuturor Asociatiilor de Proprietari.

De asemena va oferim suport pentru infiintarea Asociatiei de Proprietari. Pentru mai multe detalii acceseaza „Infiintare Asociatie de Proprietari„

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.