. Compania a dezvoltat continut educational, potrivit specificatiilor, pentru platformele nationale de invatamant din:
I. Romania (toate cele 5 etape ale programului national SEI, implementate de MECT in scolile/liceele din Romania);
II. Republica Cipru (programul implementat de Ministerul Educatiei in Cipru in liceele nationale);
III. Kazahstan (platforma nationala de e-learning implementata de Ministerul Educatiei din Kazahstan in liceele din reteaua nationala de invatamant);
b. In nume propriu, compania a proiectat, dezvoltat si inregistrat mai multe aplicatii softwarein domeniul e-learning si asociat:
I. Platforma educationala de e-learning destinata invatamantului prescolar:
1. Kids' Union - G: Platforma educationala colaborativa pentru gradinite;
2. Kids' Union - H: Platforma educationala colaborativa pentru prescolari si parinti.
II. Platforma web pentru gestionarea informatiilor de absolventi si agenti economici in scopul adaptarii politicii de management la cerintele mediului socio-economic (destinat universitatilor si agentilor economici.
III. "Sigma-Curs" - Software integrat pentru generarea modulelor academice de curs.
IV. Serie universala de DVD-uri pentru copii: "Masterpieces of the world wide folk tales", jocuri educationale, cuprinzand povesti populare de pe glob.