Serviciul de monitorizare al sistemului dumneavoastră de alarmă şi vă asigură anunţarea poliţiei locale în caz de evenimente, prezentând etapele după cum urmează:
Detecţia evenimentului şi transmiterea alarmei de la obiectiv la dispecerat:
- Identificarea obiectivului (cod, nume, adresă, etc.), trimiterea şi îndrumarea echipajului de poliţie spre obiectiv, prin apelarea numărului de urgenţă 112.
Deplasarea unui echipaj de Poliţie la obiectiv şi verificarea cauzei alarmei.
- In cazul alarmelor reale, echipajul de poliţie întreprinde primele măsuri de anihilare a evenimentului.
Menţionăm că, cele descrise mai sus se derulează într-un interval de timp extrem de scurt, împiedicând pătrunderea şi sustragerea sau distrugerea documentelor, mărfurilor sau materialelor din obiectiv.
Avantajele conectării la dispecerat al sistemului de alarmă :
- în cazul unui eveniment real (pătrundere prin efracţie, incendiu, cădere de reţea 220 V, linie telefonică deranjată) dacă sistemul dumneavoastră de alarmă nu ar fi conectat la un dispecerat nu s-ar putea interveni sau remedia defecţiunea.
- se pot urmări toate armările şi dezarmările efectuate, precum şi verificarea personalului care efectuează operaţiunea (cu ajutorul codurilor personale de armare – dezarmare).
- obiectivul dumneavoastră este supravegheat 24 ore din 24, iar în caz de eveniment echipajul de poliţie este îndrumat la faţa locului şi intervine pentru rezolvarea oricărui eveniment.
- se poate controla în permanenţă starea de funcţionare a sistemului dumneavoastră de alarmă.