Ghidul Serviciilor
Cedru - Centrul European Pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
inapoi la firma 224 vizite
Poza Curs Expert achiziţii publice
Foto

Ocupaţia de Expert achiziţii publice este o nouă ocupaţie, necesară în vederea aplicării corecte şi consecvente a tuturor prevederilor legale referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică şi/sau a acordurilor cadru de către autorităţile contractante.

Expertul achiziţii publice analizează cerinţele legale şi are abilitatea de a înţelege corect, actele normative naţionale, aplicabile activităţilor desfăşurate de autorităţile contractante şi/sau aplicabile produselor şi/sau serviciilor si/sau lucrărilor ce urmează a fi achiziţionate.

Ţinând cont de dinamica schimbărilor legislaţiei aplicabile şi a completărilor / modificărilor acesteia, expertul în achiziţii publice oferă toate informaţiile necesare la actualizarea bazelor de date legislative specifice activităţilor desfăşurate de autoritatea contractanta.

Acest expert desfăşoară în principal următoarele activităţi:

Durată program:

60 ore ( pregătire teoretică şi practică)

Condiţii minime:

Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă

Comptenţe generale dobândite:1. Negocierea in cadrul procedurilor de atribuire2. Elaborarea documentelor de specialitate3. Analizarea legislaţiei aplicabile specifice4. Acordarea consultanţei de specialitate5. Planificarea achiziţiilor publice 6. Derularea procedurilor de atribuire7. Finalizarea procedurilor de atribuire

Număr de participanţi:

teoretică: 28 participanţipractică: 14 participanţi

Forme de evaluare:

Instrumente de evaluare:

Lectori:

Vezi cand e programat urmatorul curs!

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.