zilele noastre, fiecare companie şi instituție depinde de eficacitatea departamentului IT. Adaptarea adecvată a sistemelor IT face munca mai eficientă, reduce probabilitatea erorilor și deschide noi perspective de afaceri.
Obiectivul nostru principal este de a realiza o aliniere între nevoile companiilor şi posibilităţile tehnologiei. Suntem familiarizaţi cu procesele de afaceri standard dintr-o companie, cât şi cu obstacolele tipice în dezvoltarea proiectelor IT, asigurând cea mai buna soluţie care se potriveşte nevoilor clienţilor. Mai mult decât atât, implementarea unui sistem informatic presupune o contribuţie semnificativă, nu numai din partea furnizorului, cât şi din partea clientului. Serviciile noastre sunt orientate spre minimizarea aportului clientului.
Compania noastră îşi propune astfel să ofere cele mai bune soluţii şi servicii clienţilor ce nu au un departament IT ori au unul foarte solicitat şi vor să externalizeze sarcini tehnice.
Externalizarea IT are avantaje general acceptate de către companiile care apelează la acest serviciu, cum ar fi: dezvoltarea infrastructurii IT cu resurse minime, implementarea celor mai noi şi performante soluţii, micşorând costurile şi marind securitatea IT in companie.
Serviciile oferite de compania noastră acoperă toată gama de procese IT din cadrul unei organizaţii, pornind de la mentenanţa staţiilor de lucru, instalare servere până la implementarea de soluţii globale de securitate şi optimizare procese. Contractele noastre conţin un acord privind nivelul serviciilor (SLA), în care sunt prezentate toate detaliile cu privire la serviciile oferite, precum şi timpii de răspuns la solicitările venite din partea clienţilor. Toate solicitările pot fi urmărite în aplicaţia noastră de ticketing, aplicaţie prin care se poate urmări eficacitatea serviciilor noastre.
În cele din urmă cel mai mare avantaj este costul fix plătit prin apelarea la externalizarea serviciilor IT. Pentru fiecare client în parte realizăm o analiză detaliată a situaţiei staţiilor de lucru, a functionalitaţii şi a cerinţelor companiei. Pe baza analizei se proiectează cel mai bun pachet de servicii care să corespundă nevoilor companiei dumneavoastră. Datorită politicii noastre de mentenanţă pro-activă, prin care toţi clienţii noştri beneficiază de o vizită lunară obligatorie la sediul clientului, unde sunt verificate toate staţiile/serverele/echipamentele, se asigură un nivel optim de funcţionalitate.