Administrarea contabilă este activitatea ce are ca scop defalcarea cotelor de cheltuieli ?i se desfa?oară potrivit prevederilor legale. Printre serviciile de Administrare Contabilă puse la dispozi?ie de Digital Property se numără:
– calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de ?ncasare a cotelor de ?ntre?inere;
– calcularea penalită?ilor de ?ntârziere, conform normelor legale ?i a deciziei asocia?iei de proprietari;
– calcularea ?n regim centralizat a consumurilor de apă rece ?i apă caldă ?n urma citirilor date de către proprietarii/locatarii asocia?iei;
– centralizarea numărului de persoane pe baza tabelului ?ntocmit lunar de Comitetul Asocia?iei
– ?ntocmirea Registrului de casă;
– păstrarea ?i actualizarea Registrelor de Eviden?ă Fond Rulment ?i Fond Repara?ii, ?n concordan?ă cu Legile ?n vigoare;
– emiterea fi?elor de penalită?i defalcat pentru fiecare apartament penalizat, la solicitarea comitetului executiv;
– transmiterea de informa?ii către proprietarii care au nelămuriri cu privire la modul de repartizare a cheltuielilor lunare din cadrul listelor de ?ntre?inere;