SOLUTII DE ARHIVARE ELECTRONICA
In mediul de afaceri actual extrem de competitiv, informatia este cea mai importanta resursa a organizatiilor, iar aceasta, in cele mai multe cazuri, se regaseste in documente pe hartie. Sistemele de captura (scanare, catalogare) a informatiilor reprezinta primul pas in gestiunea performanta a informatiilor, permitand conversia documentelor din format fizic in format electronic, precum si extragerea informatiilor necesare din cadrul acestora.
AVANTAJE:
- toate documentele companiei tale sunt integrate intr-o singura interfata, usor de utilizat;
- conversia rapida in format digital a documentelor pe hartie
- administrarea eficienta a documentelor
- posibilitate de lucru in retea
- reducerea costurilor administrative
- reducerea spatiului folosit cu echipamente de tiparit
- cresterea calitatii muncii, echipamentelor si materialelor tiparite
- eficientizarea activitatii la nivelul intregii organizatii
- accelerarea proceselor decizionale
STIATI CA:
- 80% din informatia vehiculata este in documente?
- un document este, in medie, copiat de 19 ori?
- la 3 lei cheltuiti pe realizarea unui document se cheltuiesc apoi 9 lei pentru gestiunea acestuia?
- 60% dintre angajati petrec mai mult de o ora recreand documente care exista deja?
- companiile cheltuiesc 60 de lei pentru a indosaria un document, 360 lei pentru a gasi un document gresit indosariat si 660 lei pentru a reproduce un document pierdut?
- 7,5% dintre documente se pierd, iar 3% din restul se indosariaza gresit?
- profesionistii isi petrec pana la 15% din timp lecturand informata si pana la 50% din timpul lor cautand-o?