Oferta noastra are drept obiect un sistem informatic integrat destinat inregistrarii si gestiunii tuturor informatiilor din cadrul unitatii dumneavostra.
Modulele ce compun acest sistem integrat au fost realizate de catre compania Ecosoft, si ofera un grad ridicat de functionalitate, acoperind practic toate necesitatile activitatilor desfasurate. Acest lucru este rezultatul performantelor ridicate ale tehnologiei Sybase utilizata, precum si experientei noastre in dezvoltarea de aplicatii specifice pentru unitati bugetare activând in domeniul Sanatatii sau Invatamant.
DESCRIERE GENERALA
Sistemul informatic integrat raspunde urmatoarelor cerinte:
Este deschis si flexibil, permitând adaugarea usoara de noi functionalitati, module si servicii, corespunzator evolutiei tehnologiilor si a organizatiei;
Este modular, astfel incât procesul de instalare si dare in folosinta poate cuprinde treptat zone de functionalitate, pâna la acoperirea completa a activitatilor din organizatia BENEFICIARULUI;
Modeleaza legislatia si conditiile de activitate proprii economiei românesti, putând fi cu usurinta adaptat schimbarilor care vor surveni in legislatie sau in structura organizatiei;
Interfata utilizator a aplicatiilor software, rapoartele din sistem si functiile Help sunt generate in limba româna;
Permite accesul nelimitat si transparent la toate resursele informatice distribuite in functie de nivelele de acces alocate;
Realizeaza o evidenta cu ridicat grad de detaliere a informatiilor legate de fiecare activitate in parte;
Datorita arhitecturii de tip client-server, permite accesul concurent al mai multor utilizatori la baza de date;
Asigura un ridicat grad de robustete si fiabilitate, toate operatiile efectuate asupra bazei de date fiind grupate in cadrul tranzactiilor, iar erorile fiind tratate in aplicatii;
Un nivel ridicat de securitate;
Elimina in mare masura manifestarea fenomenului de redundanta in continutul bazelor de date;
Este constituit din aplicatii care pot fi implementate in mod independent.
SUPORT TEHNIC
Noi, cei de la Ecosoft™, intelegem ca, prin introducerea programului PREMIER™ ca baza de lucru in compania dumneavoastra aceasta aplicatie devine vitala pentru dumneavoastra., Tocmai de aceea, punem un accent deosebit pe calitatea produsului si pe asistarea clientului pe intreaga durata a utilizarii acestui produs. Echipa noastra de experti se ingrijeste de buna functionare a acestei ustensile vitale, astfel incât dumneavoastra sa va puteti concentra intreaga atentie asupra activitavitailor de baza.
Serviciile de suport tehnic Ecosoft™ includ:
Suport online – asistenta de la distanta statia de lucru a utilizatorului prin Teamviewer si Logmein
Suport prin e-mail – Subiecte precum instalarea, utilizarea produsului si rezolvarea problemelor pot fi transmise prin e-mail direct inginerilor de suport. Acestea vor fi tratate cu maxima importanta si vor primi raspuns imediat;
Suport telefonic – Echipa de suport de la Ecosoft poate fi, de asemenea, contacatati telefonic, la +0332 401 881;
Suport direct – Pentru cazurile speciale, când avem de-a face cu proiecte vitale evolutiei prodului nostru, inginerii de suport pot oferi asistenta chiar de la fata locului.
Înafara de suport tehnic, Ecosoft™ realizeaza o continua mentenanta si imbunatatire a componentelor sale, asigurând clientilor o sporire periodica a performantei si functionalitatii programului