Ghidul Serviciilor
Aserv Construct
inapoi la firma 609 vizite
Poza Instalatii GPL Injectie Secventiala
Foto
Foto

Instalatii GPL Injectie Seqventiala - Milano

 MILANO seqvential este o instalatie folosita pentru masinile cu injectie multipunct. Aceasta garanteaza motorului o pierdere minima de putere in comparatie cu sistemul traditional de GPL. Datorita preciziei de dozare a gazului sistemul MILANO este caracterizat printr-o buna dinamica in mers, siguranta, precum si prin respectarea noilor norme de poluare in vigoare.

Avand integrat in ECU un emulator care isi controleaza injectoarele de gaz. Sistemul MILANO nu are nevoie de un alt emulator. Sistemul MILANO este compatibil cu masini cu 3,4,5,6 sau 8 cilindri.

MILANO citeste parametrii de pe benzina adaptandu-i pe gaz. Isi ia cu precizie timpii de injectie de pe benzina. MILANO se bazeaza pe semnalul preluat de la benzina si cu ajutorul propriilor senzori dozeaza si controleaza injectoarele.

Unitatea electronica face posibila adaptarea la orice tip de masina. Este posibil sa incarcati o calibrare salvata pe o masina de acelasi tip dar din cauza eventualelor cauze individuale de uzura nu se garanteaza buna functionare.

In timpul functionarii pe benzina pe comutatorul de bord nu este aprinsa nici o lumina. Electrovalvele sunt inchise si injectoarele de gaz nu functioneaza. In acest caz calculatorul este in stand-by si nu intervine in sistemul initial al benzinei.

Dupa ce se apasa pe comutator, pe acesta va incepe sa pulseze un led albastru care informeaza ca sistemul este gata sa treaca pe gaz dupa indeplinirea parametrilor de trecere configurati de catre operator din soft. Dupa trecerea pe gaz ledul albastru se va stabiliza iar langa se va aprinde nivelul de gaz.

DESCRIEREA INSTALATIEI SI A ELEMENTELOR REDUCTORUL

Reducerea intr-o singura etapa garanteaza vaporizarea gazului(trecerea din stare lichida in stare de vapori). Presiunea se regleaza inainte de montaj si trebuie sa si-o mentina, fiind independenta de presiunea de vacum a motorului. Aceasta se regleaza intre 0,6-1,4 bari(sugerat este sa fie de 1 bar).

Senzorul de temperatura care se instaleaza pe reductor impreuna cu calculatorul nu da voie instalatiei sa treaca pe gaz pana la trecerea pragului minim de temperatura,reductorul nefiind nevoit sa lucreze la temperaturi scazute asigurand totodata o buna functionare cat si indelungata.

Reductorul poate fi instalat paralel sau perpendicular cu directia de mers. Datorita greutatii reductorul trebuie sa aiba o prindere solida facand astfel imposibil ca in timpul mersului sa loveasca alte elemente ale masini.

Este necesar sa instalam reductorul in paralel cu sistemul de racire. In acest fel se elimina posibilitatea opririi lichidului de racire sa ajunga in reductor.

UNITATEA DE CONTROL MILANO

Calculatorul MILANO are functia de a colecta si procesa informatii si pe baza acestora controleaza injectoarele. Unitatea electronica se bazeaza pe semnalul colectat de la injectoare(timpul de injectie), de la sonda lambda, de la senzorii de temperatura ai instalatiei, de la senzorul de presiune si calculeaza timpul de injectie pe gaz. Dozarea gazului se calculeaza pentru fiecare cilindru in timp real.

In calculator este inregimentat un emulator pentru injectoarele de benzina.Carcasa de aluminiu protejeaza elementele electronice garantand motorului o buna functionare si rezistenta la interferente. Mufele cu fire special construite garanteaza o corecta conectare cu calculatorul.

Pot exista 3 tipuri de calculatoare in functie de numarul de cilindri:-versiunea pentru 4 cilindri, care se poate folosi si pentru cele cu 3 cilindri-versiunea pentru 6 cilindri pentru masini cu 3,4,5 si 6 cilindri-versiunea pentru 8 cilindri pentru masini cu 3,4,5,6 sau 8 cilindriCalculatorul trebuie instalat in habitaclul motorului. Acesta va fi montat intr-un loc ferit de temperaturi inalte, scurgeri de apa.

RAMPA DE INJECTOARE

Calculatorul MILANO este compatibil cu 2 tipuri de injectoare:MatrixMilanoAlegerea duzelor1.8 mm12-17 CP/CYL2.1 mm18-24 CP/CYL2.4 mm25-32 CP/CYL2.7 mm33-40 CP/CYLCAII PUTERE SE OBTIN INMULTIND KW CU 1. 36COMUTATORUL

Comutatorul ne permite sa schimbam de pe sistemul de benzina pe cel de gaz. Dupa apasarea butonului vom auzi un sunet de la buzzer, ledurile de pe comutator ne vor indica si nivelul de gaz in cooperare cu un sensor adegvat pe multivalva.

In timpul functionarii pe benzina comutatorul va fi fara nici un led. Electrovalvele vor fi inchise, iar injectoarele nu vor lucra. In acest caz calculatorul de gaz va fi in stand-by si nu va actiona asupra sistemului original al benzinei.

Dupa apasarea pe buton va incepe sa clipeasca un led albastru care ne va informa ca sistemul este gata sa treaca pe gaz, dupa indeplinirea parametrilor de trecere.Parametrii de trecere sunt configurati de catre operator din soft. In momentul trecerii pe gaz ledul se va stabiliza si va aparea si nivelul de gaz.Nivelul de gaz va fi indicat folosind un senzor pe multivalva.

Senzorul MILANO este compatibil cu AEB 1050.

In cazul in care sunt aprinse 4 leduri inseamna ca rezervorul este plin, 2 leduri inseamna jumatate, iar cand va licari ledul rosu va indica rezerva din butelie.

Comutatorul va fi montat in interiorul masinii intr-un loc vizibil si usor de folosit.

Pentru fixarea comutatorului este necesara o gaura de 8 mm, firele comutorului se vor conecta cu firele adecvate din calculator in mod normal “culoare cu culoare”.

Firul rosu de la buzzer trebuie legat cu firul albastru din cablajul comutatorului, celalalt fir se leaga la masa(pe firul negru din cablaj). Dupa terminarea legaturilor se impinge comutatorul in gaura si daca este necesar se aplica si lipici pentru o fixare mai sigura.

SENZORUL DE MAP

Senzorul de presiune masoara diferenta de presiune care iese din injectoare si presiunea de vacum din motor. Datorita folosirii unei mufe este usor de instalat si eliminat astfel posibilitatea unei greseli.Dupa instalarea pe masina a sistemului de gaz este necesar sa se instaleze si senzorul de map. Il vom monta pentru a prelua caracteristicile motorului lucrand pe gaz si pe benzina. Este mai important pentru masinile EURO 3 si EURO 4. Proasta cofigurare duce la aparitia erorilor si aprinderea ledului CHECK.

SENZORUL DE TEMPERATURA

Este necesara montarea sa pe reductor. Acesta permite masurarea cu precizie a temperaturii reductorului. Poate fi instalat in alta parte daca are o forma diferita.

FILTRELE DE GAZ

Pentru protejarea injectoarelor este necesar sa se instaleze filtre de gaz. Instalatia contine un filtru de gaz lichid in electrovalva de gaz atasata pe reductor si unul in vaporizator pentru gazul vaporizat. Acestea asigura instalatiei o durata de lucru mai mare .Pentru rampa de injectoare MATRIX folosim inca un filtru de gaz montat intre vaporizator si rampa de injectoare. Cartusul se schimba la fiecare 20000 Km.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.