STRUCTURA TURELAConstruita cu placi si profile late din otel cu rezistenta superioara.
BRAT TELESCOPICCu 6 sectiuni . Brat cu extindere integral hidraulica si sincronizat de la 5.6 m la 23.8 m cu control electronic. Inaltime maxima cap brat 26 m.
RIDICARE BRATCilindru hidraulic cu efect individual. Ridicare de la -9.5° la 80°.
ROTATIE TURELARotatie continua la 360°. Motor hidraulic cu reductor cu reductie dubla epicicloidala. Frana de rotatie automata cu discuri multiple.Sistem de rotatie libera. Roata/pinion zimtat extern. Blocaj pneumatic rotatie cu comanda din cabina de pilotaj.
TROLIUPus direct pe brat. Motor hidraulic cu pistoane cuplat la reductor cu reductie dubla epicicloidala. Tambur canelat. Frana automata cu discuri multiple. Sistem de rotatie libera si valva de contrabalansare.
CABINAConstruita din otel si prevazuta cu clima, radio auto si faruri de lucru.Vizibilitate panoramica completata de ferestre mari de siguranta.Scaun operator culisant si reglabil in sus si jos.Oglinzi retrovizoare externe cu incalzire si reglabile electric.
COMENZI MACARASenzori electrici proportionali montati pe bratele scaunului operator prin comanda independenta sau simultana cu miscarea macaralei.Sistem integrat control Comenzi. Limitatorul de sarcina si miscarile macaralei sunt controlate electronic (LOCATRONIC).
DISTRIBUITORIDistribuitorii hidraulici proportionali load sensing care garanteaza combinarea simultana a miscarilor macaralei.
COMENZI MISCARI MACARAVolan inclinabil pentru comanda directie roti anterioare. Buton electric pentru directie independenta a rotilor posterioare. Selector schimb de viteze, schimbare directie si frana de parcare. Buton electric pentru redresare mers stradal/in afara. Instrumente diagnoza motor.
DISPOZITIVE DE SIGURANTALimita urcare si coborare carlig. Valve de blocare pe toti cilindrii hidraulici. Valve de presiune maxima pe totate circuitele hidraulice