În cadrul acestui program ne ocupăm de contactarea clienţilor sau a foştilor clienţi şi de informare a acestora cu privire la oportunităţile de care aceştia ar dispune în cazul reînnoirii unui abonament care a expirat sau care este pe cale să expire. Operatorii noştri vor trata fiecare caz cu o deosebită atenţie pentru a aduce rezultate cât mai bune şi pentru a satisface atât nevoile dumneavoastră, cât şi pe cele ale clienţilor dumneavoastră. Aceştia vor simţi că li se acordă o atenţie sporită şi se vor întoarce cu plăcere la serviciile sau produsele pe care le oferiţi. Reînnoirea abonamentelor permite păstrarea şi fidelizarea clienţilor deja existenţi în portofoliul dumneavoastră. Loialitatea clienţilor este nepreţuită. Un client loial nu doar se întoarce la dumneavostră şi nu doar vă recomandă, ci insistă în faţa cunoştinţelor sale pentru ca aceştia să vă aleagă. Gândiţi-vă că nu faceţi doar o vânzare, ci câştigaţi un client.