Ghidul Serviciilor
Kic Call Center
inapoi la firma 96 vizite
Poza Servicii Outbound
Foto

Acest serviciu se îngrijeşte în principal de suportul în problemele legate de garanţie. De asemenea urmăreşte să amintească clientului că garanţia produsului acestuia expiră în curând, oferindu-i posibilitatea de prelungire. O altă trăsătură a acestui serviciu este de a urmări satisfacţia clientului şi cu ocazia aceasta de ai aduce la cunoştinţă noile servicii sau produse de care poate beneficia. În acest serviciu ne folosim de baza de date a clientului nostru şi oferim rapoarte exacte cu privire la feedback-ul primit. Cumpărăm cu toţii zilnic diverse produse, servicii sau pachete şi nu ne simţim confortabil atunci când vedem cum cineva încearcă doar să ne înfige mâna în buzunar fără să-i pese de satisfacţia noastră ulterioară. Acela este un vânzător pe care încerc să îl evit data viitoare când am nevoie de un produs. Încrederea consumatorilor se câştigă în timp şi prin eforturi. De aceea ne asumăm responsabilitatea şi verificăm gradul de satisfacţie al consumatorului după vânzare. Acest fapt ne ajută la solidificarea relaţiei cu clientul dar şi la îmbunătăţirea serviciilor, pentru ca în cadrul post vânzării putem afla puncte forte sau slabe ale produsului sau ale serviciului oferit.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.