- stergerea prafului si lustruirea mobilierului;
- curatarea echipamentelor de birou (tel, fax, pc,copiator, etc) si a cablurilor cu solutii speciale;
- maturarea cailor de acces, aspirarea si spalarea pardoselilor;
- curatarea spatiilor de servit cafeaua;
- spalarea si dezinfectarea grupurilor sanitare;
- degajarea gunoiului, odorizarea si aerisierea incaperilor, etc.
De regula un asemenea contract prevede 2 etape cu anumite operatiuni: a) Curatenie de intretinere zilnica, la 2 zile, saptamanal, inainte sau dupa program
- aspirarea covoarelor, scoaterea petelor de pix, cafea, ceai sau grasimi;
- stergerea mobilierului,aparaturii de birou, a usilor si pervazurilor;
- curatarea / dezinfectarea grupuri sanitare;
- curatarea / dezinfectarea bucatariei;
- curatarea scrumierelor, inlocuirea sacilor menajeri si colectarea gunoiului;
b) Curatenie generala lunara
- curatarea covoarelor prin samponare uscata, cu masina monodisc;
- curatarea mecanica a pardoselilor cu masina monodisc, decapare;
- stergerea corpurilor de iluminat, difuzoarelor, instalatiilor de aer conditionat, caloriferelor;
- stergerea prafului de pe ramele tablourilor ,partea superioara a mobilierului, indepartarea pinzei de paianjen, curatarea peretilor, tavanelor;
- tratarea cu solutii protectoare a suprafetelor de lemn, sticla, aluminiu, inox;
- spalarea geamurilor ,usilor si a tocariei;
- curatarea prizelor, intrerupatoarelor si plintelor;
Tarifele se stabilesc in functie de dimensiunea suprafetelor,necesarul de personal, complexitatea serviciilor prestate, urgenta interventiei si periodicitatea cu care se executa