Centralele telefonice Alcatel-Lucent sunt solutii cu un nivel ridicat de scalabilita
te, bazate pe o platforma de servere de comunicatii, cu o aplicatie software care a sigura procesarea apelurilor multimedia atât pentru Alcatel-Lucent cât si
Centrale telefonice Alcatel, modelul OmniPCX Office - platforma e-communication IP/TDM
Sistemul permite configuratii flexibile, are structura modulara si scalabila la nivel hardware (cabinete, cartele) si software (licente) si are sistem de operare Linux. Facilitati | servicii oferite de aceste centrale telefonice Alcatel: IP | TDM, are o capacitate maxima de 200 porturi interne (digitale, analogice, IP, DECT, DECT IP) si conectare exterior prin trunchiuri analogice | interfete GSM (max.72), accese primare ISDN PRA (max.9), accese de baza ISDN BRA, trunchiuri IP.pentru clienti/telefoane terte, inclusiv TDM, IP si SIP. Centralele telefonice digitale Alcatel ofera caracteristici de telefonie pentru afaceri la nivel international, pentru companiile medii, mari.
* Voice Mail integrat (2 accese / 60 min. inregistrare/ casute pentru toti utilizatorii), cu posibilítate de extindere
* ARS, DISA, ACD, music on hold, mesaje intampinare, account code integrate, conferinta in 6 participanti, automated attendant
* sistem DECT integrat
* Call Center integrat (max.32 agenti, max.4 supervizor, statistica)
* capabilitati VPN: networking, mobilitate IP, aplicatii CTI, accounting, etc.
* servicii avansate de telefonie
* aplicatii HOTEL/SPITAL cu facilitati specifice
* modem telementenanta integrat, acumulatori back-up inclusi in cabinet