Ghidul Serviciilor
Convenient Consulting Consultanta Si Consiliere Bucuresti
inapoi la firma 209 vizite
Poza Infiintari firme S.R.L., S.A.
Foto

Infiintari firme S.R.L., S.A.

Infiintam societati comerciale indiferent de forma juridica solicitata (S.R.L., S.A., S.N.C.), persoane fizice autorizate (P.F.A.), intreprindere individuala (II), asociatii familiale (A.F.), ONG-uri, fundatii, asociatii, cluburi sportive.

Sediul social se poate stabili si la cabinetul de avocat cu numai 150 euro / 1 an.

Termenul este de 3 zile lucratoare de la intocmirea dosarului pentru infiintarea firmei si depunerea lui la Oficiul National Registrul Comertului. 

Noi vom intocmi si redacta actele firmei, vom obtine toate avizele si aprobarile necesare ca firma dumneavoastra sa poata functiona legal. Apeland la serviciile noastre de consultanta si asistenta juridica economisiti timp, bani si aveti certitudinea ca ati ales varianta optima pentru dumneavoastra din punct de vedere juridic si fiscal.

Actele si operatiunile necesare infiintarii unei societati comerciale*:

Dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii denumirii firmei la ORC: se aleg cel putin 3 denumiri, in ordinea preferintelor, in vederea verificarii disponibilitatii si rezervarii firmei si / sau a emblemei;

Intocmirea Actului constitutiv al societatii in conformitate cu prevederile din Legea 31/1990 privind societatile comerciale;

Numirea administratorului societatii;

Stabilirea duratei mandatului de administrator;

Alegerea obiectului de activitate al firmei, potrivit clasificarii Codului CAEN (stabilirea obiectului principal de activitate si a obiectelor secundare de activitate);

Actele de identitate ale viitorilor asociati si ale viitorilor administratori (Carte de identitate/pasaport etc);

Copie dupa actul de proprietate al sediului social in care va functiona societatea (Ex.: Contract de vanzare-cumparare);

Actul care atesta dreptul de folosinta al societatii in spatiul destinat stabilirii sediului social (Ex.: Contract de Comodat, Contract de Inchiriere) ;

Acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor care au pereti comuni – cel de sus, cel de jos, cel din stanga si cel din dreapta. Va contine semnaturile vecinilor direct afectati, semnatura Presedintelui de asociatie, avizul Comitetului Executiv al asociatiei, precum si stampila asociatiei (numai daca acesta se afla intr-un imobil cu mai multe locuinte), sau

Capitalul social al firmei – suma, precum si alegerea bancii la care se doreste deschiderea contului (dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de asociati la capitalul social). Pentru o societate cu raspundere limitata, capitalul social minim este de 200 de lei. ;

Actele privind proprietatea pentru aporturile in natura subscrise si varsate la constituire; in cazul in care printre acestea se afla si imobile este necesar certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate;

Tipul de societate pentru a fixa baza de impozitare;

Declaratiile notariale date pe proprie raspundere: date de catre asociati si administratori, din care sa rezulte ca îndeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati; declaratie asociat unic, daca este cazul;

Specimenul de semnatura, pentru administrator(i) ;

Certificatele de cazier fiscal pentru asociatii sau reprezentantii legali ai societatii comerciale, care au domiciliul / resedinta / sediul in Romania sau pentru persoanele fizice sau juridice straine*, care au aceasta calitate si sunt inregistrate fiscal in Romania; *Dupa caz, declaratia autentica pe propria raspundere a persoanei fizice cetatean strain in nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice straine care nu este inregistrata fiscal in Romania din care sa rezulte ca nu are datorii fiscale, si, dupa caz, traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public;

Dupa finalizarea acestor acte, se completeaza documentele necesare pentru depunerea dosarului la Oficiul Registrul Comertului:

Cerere inregistrare societate;

Declaratie pe propria raspundere pentru desfasurarea unei activitati sau fara activitate;

Dupa finalizarea intregii documentatii se depune dosarul la Oficiul Registrului Comertului. In termen de aproximativ 3-4 de zile vor iesi actele de infiintare ale societatii, adica: incheierea judecatoreasca de autorizare a functionarii societatii, certificatul de inregistrare, certificatul sau certificatele constatatoare care tin loc de autorizatii (in cazul in care nu se desfasoara o activitate care sa aiba un impact semnificativ asupra mediului). Tot noi ne vom ocupa si de ridicarea actelor de la Oficiul Registrului Comertului. Incepand din acest moment firma poate functiona legal. 

*toate actele pot fi transmise si prin e-mail/fax/curier.

Detalii la convenientconsulting@yahoo.com sau tel. 0720 61 50 62!

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.