In Romania, industria de e-commerce are o crestere anuala de 100%, iar pana in 2010 va atinge suma de 1.000.000.000 euro! Prin inceperea vanzarilor online va veti mari portofoliul de clienti si veti putea mentine o stransa legatura cu consumatorul! Puteti avea un magazin deschis non–stop in care clientii pot gasi informatii despre produsele dumneavoastra in orice moment. Astfel economisiti sume importante de bani pe care le-ati plati pentru chiria unui showroom sau al unui magazin traditional.
Cu ajutorul unui magazin online, vizitatorii dumneavoastra pot vedea cu usurinta produsele pe care le oferiti, pot compara produse intre ele, pot vedea ce pareri au alte persoane despre diferite produse si pot cumpara produsele direct de pe site fara interventia umana pana in momentul livrarii.
Un magazin online contine de obicei urmatoarele pagini si facilitati:
- Pagini cu categoriile de produse pe care le comercializati, diferite filtre se pot folosi pentru gasirea mai simpla a produselor dorite care vor fi afisate ca lista sau pe coloane.
- Pagini cu descrierea produselor, cu pret, cu poze ale produselor, cu parerile altora despre produsele respective. Din aceasta pagina un produs poate fi adaugat la cosul de cumparaturi sau se poate compara produsul respectiv cu alte produse asemanatoare.
- Pagina cosului de cumparaturi, de aici cumparatorul poate modifica cantitatile produselor din cosul de cumparaturi, poate sterge produse din cos sau poate trece mai departe la plata comenzii.
- Pagina de introducere a datelor personale sau de autentificare in sistem (daca a mai cumparat, vizitatorul are deja cont).
- Pagina de finalizare a comenzii in care este descrisa modalitatea de livrare a produsului, unde vizitatorul este informat ca va fi contactat pentru verificarea comenzii, etc.
- O sectiune de stiri in care puteti sa va anuntati vizitatorii de ultimile servicii, produse, oferte, precum si informatii generale despre firma.
- Alte pagini cum ar fi pagina despre descrierea dumneavoastra, descrierea modalitatilor de plata si de livrare, termeni si conditii, politica de confidentialitate, etc.
- Se pot transmite oferte catra baza de clienti care s-au inscris pe site si astfel se pot promova noi produse si servicii
- Cautare rapida a produselor pentru clientii care stiu exact ce doresc si cautare avansata pentru a cauta dupa multe criterii.
- Alte facilitati care pot fi incluse pe pagini: cele mai populare produse, cele mai cumparate produse, cele mai bine cotate produse, rata de schimb, prognoza vremii, rezultate sportive, etc.