Ghidul Serviciilor
A&g Funerar
inapoi la firma 146 vizite
Poza Repatrieri
Foto

REPATRIERE DECEDATI – SERVICII COMPLETE 24 DIN 24 Suntem înfiintati in anul 2006, cu  experienta in domeniul serviciilor funerare. Experienta pe care o punem in slujba dumneavoastra pentru a va ajuta sa treceti prin momentele dramatice ale vietii dumneavoastra. In momentele cele mai dificile, A&G FUNERAR  este alaturi de dumneavoastra prin asigurarea unor servicii funerare complete şi de calitate.

TRANSPORT INTERN SI INTERNATIONAL IN/DIN EUROPA Asiguram repatrierea persoanelor decedate in afara Romaniei, cat si transportul cetatenilor straini decedati pe teritoriul Romaniei. Indiferent de conditii deplasarile persoanei decedate se face in cele mai potrivite conditii de igiena si de pastrare.

• Transport cu autovehicule funerare dotate la standarde europene;• Pasaport mortuar international;• Certificat de deces International;• Autorizatii de transport internationale• Frigidere special amenajate (doar la cerere).

Efectuam servicii de transport atat in Maramures cat si in restul tarii.

CERTIFICAT DE DECES INTERNATIONAL. REPATRIERI DECEDATI LA STANDARDE EUROPENE Asiguram intocmirea documentatiei necesara repatrierii. Sunt asigurate toate actele necesare pentru intocmirea unui pasaport mortuar, ce permite transportul liber international, precum si restul documentelor sau autorizatilor necesare repatrierii decedatului. IMPORTANT: Pentru repatrierea decedatului, nu este obligatorie deplasarea rudelor in tara.

INFORMATII UTILE – PRIVIND REPATRIEREA

Daca un membru al familiei sau o ruda a dumneavoastra, cetatean român, a decedat in alta tara, este bine sa stiti urmatoarele:• Decesul trebuie inregistrat la autoritatile locale din tara respectiva;• Decesul poate fi inregistrat si la ambasada sau consulatul României din tara respectiva (nu este obligatoriu);• Daca ambasada sau consulatul României sunt notificate despre deces de autoritatile locale, acestea informeaza Ministerul Administratiei si Internelor din România, care va anunta familia despre decesul cetateanului român;• Înregistrarea decesului la ambasada sau consulatul României permite eliberarea de catre ambasada sau consulat a unui certificat de deces românesc;• Atentie: eliberarea certificatului de deces românesc se poate face numai pe baza certificatului de deces eliberat initial de autoritatile locale din tara respectiva si pe baza altor documente prevazute de legislatia româna;• Daca inregistrarea decesului nu s-a facut la ambasada sau consulat, atunci certificatul de deces românesc va fi eliberat in tara, de autoritatile române, pe baza certificatului de deces strain si a altor documente prevazute de legislatia româna;• Daca decesul a fost cauzat de o actiune violenta, atunci solicitati interventia autoritatilor locale de politie pentru investigarea cazului; efectuarea investigatiilor poate intârzia procedura de transport a corpului neinsufletit in România;

TRANSPORTUL CORPULUI NEINSUFLETIT IN ROMÂNIA

• Se poate face numai in conditiile prevazute de legislatia nationala a tarii respective si in conformitate cu regulile internationale aplicabile;• Personalul consular va poate oferi detalii in legatura cu aceasta procedura si va poate facilita contactul cu A&G Funerar   care asigura transportul in România;• Pentru transportul international al corpurilor neinsufletite este necesar pasaportul mortuar; pasaportul mortuar se elibereaza de ambasadele sau consulatele României (pentru transportul urnelor cu cenusa cremata nu este necesar pasaport mortuar).

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.