Termenul de graphic design sau design grafic pe romaneste, se poate referi la un numar de discipline profesionale si artistice care se concentreaza asupra comunicarii si prezentarii vizuale.Astfel se utilizeaza diferite metode pentru a crea si a combina simboluri imagini si sau cuvinte pentru crea o reprezentare vizuala al unor idei sau mesaje. Cand oamenii au nevoie de a exprima ceva in special de a promova ceva sau a transmite o informatie atunci problema se pune: cat de bine realizezi acest lucru.
In categoria Graphic Design oferim servicii de logo design si redesign si grafica publicitara ce pot ajuta in vanzarea produselor sau ideilor dv printr-o comunicare vizuala eficienta.
Grafic design cu Web Draw Concept
Fie ca este vorba de un design de poster, design de carte, logo afise, etc. noi mai intai urmam cateva reguli...
- obiectivele comunicarii: astfel noi vom vedea care sunt informatiile necesare si principale ce vor fi transmise mai departe. De exemplu cand cineva citeste o pagina web sau un afis ce ar trebui el sa inteleaga din acesta? Este o diferenta intre un ziar sau un afis deoarece fiecare transmit mesaje diferite deoarece obiectivele de comunicare sunt diferite.
- ce ar trebui sa transmit mai intai si ce dupa? Dupa ce vom stabili care sunt obiectivele comunicarii ne vom gandi ce mesaj va trebui sa transmitem prima data si ce mesaj sa-l urmeze. Spre exemplu un afis contine mult text si cateva poze. Daca vom alege o poza mai sugestiva si o vom diferentia de celelate prin marime si desemeni vom alege din text o fraza ce contine un mesaj important si ii vom da o culoare vizibila ex. rosu atunci acestea vor fi elementele ce vor ramane imprimate in capul trecatorului grabit ... astfel obiectivul afisului este indeplinit.
- ce ar trebui sa-i atraga mai intai atentia privitorului? Pe langa cele mentionate mai sus, si alaturi de elemente precum culoare contrast, dimensiune etc, ochii privitorului vor citi informatia intr-un anumit mod. Aceasta poate fi manipulata in functie de intetia dv.
- cui ne adresam, cui vrem sa comunicam ideea? Oamenii sunt diferiti astfel trebuie sa fim foarte siguri carui tip de oameni ne vom adresa. De exemplu un adolescent va primi diferit informatia fata de un adult. Daca informatia este destinata catre adolescenti ea trebuie procesata intr-un mod diferit fata de cea a uneia adresate unui adult.
...cat si principii:
- echilibrul: elementele grafice ale unei compozitii ex:afis nu vor fi ditribuite niciodata 50/50 intr-o pagina ele vor fi intodeauna echilibrate simetric, asimetric horizontal sau pe diagonala.Deasemeni echilibrul poate fi dat si de culoare de marimea unui anumit element sau de grosimea liniilor.
- ritm: ritmul nu este numai in muzica ci si design. Ritmul este un model de elemente ce se repeta pe o pagina intr-o anumita maniera. Repetitia intr-un anumit mod si variatia, prin schimbarea formei marimii sau pozitiei elementelor este cheia ritmului visual.
- accentul: orice pagina lucrare afis pliant etc are nevoie de un punct de focalizare. Accentul este elementul dominant in designul grafic. Este primul lucru pe care il vad ochii. Accentul este utilizat pentru a aduce elementul sau transmite ideea cea mai importanta din pagina.