Ghidul Serviciilor
Adisaf Consulting Management - Consultanta Pentru Afaceri Si Management Bucuresti
inapoi la firma 209 vizite
Poza Gazduire sediu social
Foto

Adisaf Consulting Management S.R.L. este o companie specializata în furnizarea de consultanta în organizarea, functionarea si eficientizarea managementului unei afaceri, oferind servicii complete legate de toate etapele evolutiei unei societati comerciale, inclusiv serviciul de gazduire sediu social in Bucuresti si Ilfov.

Compania ofera asistenta de specialitate si presteaza o gama completa de servicii ce implica relatia cu Registrul Comertului din Bucuresti dar si orice oficiu teritorial al Registrului Comertului din România.
De aceste servicii pot benficia toti cei care au nevoie de consultanta de calitate si de economisire de timp pretios în derularea activitatii proprii, scapând de întregul proces, greoi si anevoios al lucrului cu unele dintre autoritatile române.

Serviciul de gazduire sediu social

vine in ajutorul celor care nu doresc ca acest proces sa dureze mai mult decât este necesar, astfel prin oferta noastra de servicii personalizate veti beneficia de oferta optima pentru dumneavoastra. Iata câteva avantaje ale acestui serviciu:
– Eliminati obtinerea acordului vecinilor, a avizului Asociatiei de Proprietari si a presedintelui;
– Primiti corespondenta adresata firmei în acest loc.
– Eliminati verificarea ANAF pentru obtinerea certificatului de unicitate a sediului.

Gazduire sediu social în orice sector al Municipiului Bucuresti, dar si în judetul Ilfov, mai exact în Orasul Voluntari, Pipera.

Exemplificam si alte avantaje oferite de acest tip de serviciu gazduire sediu firma:
• Veti urgenta si simplifica mult procesul de a deveni antreprenor cu acte în regula, prin intermediul unei firme.
• Veti economisi timp pretios, solicitat de obtinerea acordurilor din partea vecinilor.
• Nu mai trebuie sa faceti dovada ca sunteti proprietarul unui imobil sau ca dispuneti de un contract de comodat sau de unul de închiriere spatiu.
• Nu mai este necesar acordul vecinilor sau avizul asociatiei de proprietari.
• Puteti înfiinta câte firme vreti voi, deorece locul care se ocupa de gazduirea sediului social nu are nicio limitare în acest sens.
• Costurile implicate cu acest tip de gazduire sunt incomparabil mai mici, (deoarece este un cost modic anual) dacât cele necesare închirierii unui spatiu cu chiria lunara.
• Eliminati majorarea impozitului pe locuinta.
• Serviciul este disponibil si pentru asigurarea unui punct de lucru sau pentru schimbarea sediului social pentru firmele deja existente.
• Toata corespondenta adresata firmei poate fi primita în acest loc.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.