Nou, oferim servicii de implementare ISO 9001 pentru cabinetele medicale, policlinici si farmacii
Implementarea Sistemelor de Management al Calitatii - o necesitate, care decurge din avantajele acestora.
Implementarea sistemelor de management al calitatii trebuie facuta cu scopul de a creste eficienta, productivitatea si competivitatea organizatiei. Ea trebuie sa includa aspecte umane si manageriale.
Exista o multitudine de factori care conduc la necesitatea abordarii managementului calitatii, dintre care mentionam:
- Realizarea increderii in produse si servicii
- Satisfacerea clientului
- Imbunatatirea imaginii pe piata
- Imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor
- Castigarea de noi segmente de piata
- Reducerea costurilor non-calitatii
- Cresterea profitului
- Abordarea favorabila a unor relatii contractuale
- Alinierea la cerintele unor standarde internationale
- Diminuarea efectelor presiunii pietii
- Satisfactia, motivatia, angajamentul, constientizarea personalului propriu
- Certificarea, ca parte a culturii calitatii
Implementarea Sistemului de Management al calitatii si obtinerea certificatului ISO 9001: 2008, va aduce mari avantaje pentru firma d-voastra:
- Recunoastere si prestigiu precum si posibilitatea de a va elimina concurenta;
- Crearea unei imagini favorabile
- Demonstrarea profesionalismului si seriozitatii firmei;
- Focalizarea pe client si imbunatatirea continua;
- Cresterea cifrei de afaceri;
- Agreerea ca furnizor autorizat pentru clientii d-voastra
- Cresterea profiturilor prin eficientizarea costurilor.
- Mai buna gestionare a proceselor;
- Largirea pietelor de desfacere:
- Dorinta de extindere pe pietele externe;
- Cresterea posibilitatilor de vanzare;
- Participarea la licitatii si adjudecarea unor proiecte;
- Satisfactia unor cerinte exprimate de clienti.
Etapele implementarii sistemului de management al calitatii:
Analiza diagnostic a organizatiei;
Stabilirea politicii si a obiectivelor în domeniul calitatii de catre managementul de vârf;
Constituirea Compartimentului Calitate;
Instruirea personalului organizatiei în domeniul managementului calitatii;
Identificarea proceselor sistemului de management al calitatii, stabilirea indicatorilor de performanta;
Elaborarea documentelor sistemului de management al calitatii;
Instruirea personalului organizatiei în domeniul auditurilor interne ale calitatii;
Efectuarea de audituri interne;
Efectuarea de audituri externe de secunda parte la furnizori (dupa caz);
Stabilirea si aplicarea actiunilor corective/preventive;
Revizia si definitivarea documentelor sistemului de management al calitatii;
Efectuarea analizei de management;
Efectuarea auditului de certificare si certificarea;