Rampa Minidock este solutia pentru rampa de egalizare mecanica cu actionare manuala, special conceput pentru operatorii unor flote de vehicule standardizate si având aceeasi înaltime a caroseriei. Respecta cerintele standard a majoritatii operatiunilor de încarcare si corespunde în totalitate regulamentelor si normelor UE EN 1398.
Usor de operat
Maneta de operare este echipata cu un sistem pe baza de gaz, fiind astfel usor de actionat de catre o singura persoana – ridicarea si bascularea platformei.
Adaptabila la miscarile vertical
Designul rampei include o functie limitata de miscare libera, permitând platformei sa se adapteze miscarilor pe verticala a caroseriei autovehiculului pe parcursul încarcarii.
Economia si avantajele economice
La fel ca toate rampele de egalizare, muchia standard a rampei este facuta din otel. Muchia de aluminiu este disponibila la cerere. Muchia de aluminiu este extrem de plata, rezultând o suprafata uniforma de trecere între depozit si caroseria camionului.
Lungime nominala
700 mm
Latime nominala (mm)
1000, 1250, 1750, 2000, 2200 mm
Capacitate de încarcare
4 tone / 6 tone
Distanta de operare pe verticalaRidicare deasupra platformeiCoborâre sub platforma
100 mm 100 mm
Grosimea placii de ruptura a platformei cu ranforsari ale platformei
4/6 mm
Învelis
RAL 5010, galvanizare la cald prin imersie
Material muchie & Lungime
Otel / segmente de aluminiu
Standard european
EN 1398 Rampe de egalizare
Rampa de egalizare mecanica este cea mai buna solutie pentru rampele deschise si pentru asigurarea service-ului autovehiculelor de aproximativ aceasi marime. Rampe de egalizare mecanica se instaleaza într-o pozitie fixa sau se pot monta pe o sina de ghidare plasata pe partea frontala a rampei. Acesta din urma face posibila operarea egalizatorului în pozitii diferite ale rampei. Când nu este utilizata, rampa de egalizare este securizata in pozitie verticala printr-o siguranta. Ambele versiuni sunt construite din otel si echipate cu un echipament cu arc de sarcina grea, facând posibila operarea manuala usoara si convenabila a rampei. Galvanizarea la cald prin imersie feste standardul ce asigura rezistenta la coroziune. Muchia este una din aliaj de aluminiu, segmentata, eliminând problemele legate de înclinarea autovehicolelor, facilitând astfel trecerea.