SC E-BODA DISTRIBUTION SRL, unic importator al gamei de produse electronice E-Boda, va pune la dispozitie o procedura de service rapida si eficienta.
În cazul în care nu aveti posibilitatea de a ajunge la service-ul nostru autorizat din Sos Dudesti-Pantelimon, nr 1-3 Sector 3, Bucuresti (langa statia de metrou Republica), va punem la dispozitie moduri speciale de preluare a aparatelelor, care nu necesita deplasarea dvs.:
1. Plaseaza online o sesizare service(dureaza ~3 minute)
- acceseaza formularul de sesizari service aici sau http://service.e-boda.ro/
- compleaza formularul si plaseaza sesizarea cu succes
- un consultant E-Boda te contacteaza in maxim 48 de ore de la plasarea sesizarii pentru a va oferi toate detaliile despre procedura de reparatie
2. Contacteaza telefonic service-ul E-Boda(durata variabila in functie de apeluri)
- se contacteaza sevice-ul E-Boda la numarul de telefon 031.425 37 75 si asteapta preluarea apelului de catre un consultant
- se stabileste împreuna cu un consultant E-Boda natura defectiunii;
- SC E-Boda Distribution SRL va trimite un curier rapid pentru ridicarea aparatului defect;
- aparatul se restituie reparat în 5 – 15 zile de la receptionarea lui în service-ul E-Boda.
E-BODA SERVICE CENTER:
Adresa: Sos Dudesti-Pantelimon, nr 1-3 Sector 3, Bucuresti (langa statia de metrou Republica)
Telefon: 031.4253.775
FAX: 031.4253.888
Suport tehnic:E-mail: support[at]e-boda.ro
Program: De Luni pâna Vineri între orele 9:00 si 17:00.
Pentru sugestii, reclamatii sau nerespectarea termenelor de reparatie oferite sau prevazute de legislatia in vigoare, va rugam sa trimiteti email catre directorul de service la adresa reclamatii-service[at]e-boda.ro.