Ghidul Serviciilor
E-Boda Service Center - Comert Si Service Produse Electronice E-Boda Bucuresti
inapoi la firma 3171 vizite
Poza Reparatii service
Foto

 Pentru a beneficia de o reparatie de calitate si pentru a nu afecta garantia produsului, va recomandam sa faceti orice reparatie la unitatea Service E-Boda sau la un alt service agreat de E-Boda pentru produsul dumneavoastra. In cazul in care realizati o reparatie intr-un service neagreat, garantia produsului se va pierde. Constituie post-garantie orice produs al carui defect a survenint ca urmare a unei utilizari sau punere in functiune necorespunzatoare.  Cauzele cele mai frecvente care duc la pierderea garantiei sunt: contactul cu lichide, utilizarea sau punterea in functiune in alte moduri decat cele recomandate, alimentarea cu alte tensiuni decat cele specificate, desigilarea produsului sau interventia service neautorizata, ruperea sau indoirea mufelor, lipsa sau modificarea seriilor de identificare. 

Atentie: In cazul in care Service-ul E-Boda nu are in stoc sau nu poate procura materialele necesare reparatiei, este obligat sa ofere o solutie, aceasta putand fi una din urmatoarele:

Service Clienti

Program: de luni pana vineri intre orele 9:00 si 17:0

0031.425.37.75

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.