Oferta noastră se numeşte „Primii Paşi” şi include următoarele operaţiuni:
TOATE operaţiunile din lista alăturată intră în atribuţia consilierilor noştri.
Înaintea începerii procedurii de constituire/înfiinţare a noii afaceri (în orice formă – SRL, SA, PFA, ÎI sau ÎF), RECOMANDĂM O ÎNTĂLNIRE PREALABILĂ cu unul din consilierii firmei noastre de consultanţă, pentru stabilirea celor mai importante detalii ale afacerii pe care doriţi să o porniţi. Vă reamintim că această primă întălnire cu consilierul nostru este GRATUITĂ.
Pentru operaţiunile alăturate, firma noastră de consultanţă percepe un onorariu de 200 Lei.
La această sumă se adaugă, desigur, taxele obligatorii către instituţile competente (Oficiul Registrului Comerţului, Monitorul Oficial, Administraţia Finanţelor Publice etc.): taxa de rezervare denumire firmă (72 Lei), specimentul de semnătură (70 Lei), declaraţie asociat/administrator (70 Lei), procură prin care unul din consilierii noştri este împuternicit să efectueze operaţiunile din lista de mai sus (80 Lei), depunere dosar la Oficiul Registrului Comerţului (de la 450 Lei). Totalul taxelor de înfiinţare a unei noi firme se ridică la cca 800 Lei(în funcţie de numărul de asociaţi care se constituie în noua firmă)
Opţional, putem oferi şi următoarele servicii pentru noua afacere:
Vă recomandăm să apelaţi la noi pentru cea mai simplă şi şi ieftină cale de începere a unei noi afaceri.
Cu ce diferă oferta noastră faţă de cea a altor societăţi de consultanţă sau a avocaţilor?
Mulţi întreprinzători care vor să pună bazele unei noi afaceri, în general de tipul IMM-urilor, nu ştiu la cine să apeleze şi apelează la marile societăţi de consultanţă sau la avocaţi. Pentru plata onorariilor acestora, se fac cheltuieli mari, chiar dacă serviciile prestate de aceştia nu diferă cu nimic faţă de ale noastre. În plus, oferta noastră nu se opreşte la momentul la care “vă predăm” certificatul de înregistrare al societăţiii comerciale la Registrul Comerţului, ci vă vom consilia şi în primele etape post-înfiinţare ale afacerii dvs.