Activitatile implicate pe segmentul de administrare personal ar fi:
• Colectarea, arhivarea, actualizarea documentelor de personal:
√preferam ca arhivarea sa se faca la sediul angajatorului, atat pentru a fi la indemana acestuia pentru a avea
informatia la indemana, cat si pentru eventualele controale din partea Inspectiei Muncii, atunci cand inspectorii de control le solicita
• Administrarea si actualizarea dosarului de personal
• Gestionarea relatiei cu autoritatile din domeniul relatiilor de munca
• Elaborarea analizelor si a rapoartelor asupra capitalului uman:
√ situatii statistice legate de forta de munca, cheltuieli cu salariile, indicatori financiari in legatura cu forta de munca
• Intocmirea si eliberarea documentelor de personal, salarizare, solicitate de angajat
√ contractulul individual de munca si alte tipuri de contracte specifice relatiilor de munca
√ adeverinta de vechime
√ adeverinta de asigurat in sistemul public de sanatate
• Inregistrarea modificarilor contractuale in aplicatia REVISAL si transmiterea acestora pe portalul REGES
• Intocmirea raportarilor lunare catre management, la solicitarea acestora, cu specificul fiecaruia
• Generarea declaratiei D112 si depunerea acesteia la solicitarea clientului