Ghidul Serviciilor
Experthr Management - Consultanta Resurse Umane Bucuresti
inapoi la firma 122 vizite
Poza Administrare personal
Foto

 

Activitatile implicate pe segmentul de administrare personal ar fi:

• Colectarea, arhivarea, actualizarea documentelor de personal:

√preferam ca arhivarea sa se faca la sediul angajatorului, atat pentru a fi la indemana acestuia pentru a avea

informatia la indemana, cat si pentru eventualele controale din partea Inspectiei Muncii, atunci cand inspectorii de control le solicita

• Administrarea si actualizarea dosarului de personal

• Gestionarea relatiei cu autoritatile din domeniul relatiilor de munca

• Elaborarea analizelor si a rapoartelor asupra capitalului uman:

√ situatii statistice legate de forta de munca, cheltuieli cu salariile, indicatori financiari in legatura cu forta de munca

• Intocmirea si eliberarea documentelor de personal, salarizare, solicitate de angajat

√ contractulul individual de munca si alte tipuri de contracte specifice relatiilor de munca

√ adeverinta de vechime

√ adeverinta de asigurat in sistemul public de sanatate

• Inregistrarea modificarilor contractuale in aplicatia REVISAL si transmiterea acestora pe portalul REGES

• Intocmirea raportarilor lunare catre management, la solicitarea acestora, cu specificul fiecaruia

• Generarea declaratiei D112 si depunerea acesteia la solicitarea clientului

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.