Asiguraram comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
Pregatim si organizam planurile de activitate in cadrul proiectului;
Administram bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului;
Valorificam si dezvoltam oportunitatile pe durata implementarii proiectului.
Coordonam activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice;
Stabilim relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;
Pregatim bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului;
Monitorizam in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redactam rapoartele lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte;
Facem propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.