A&B Activ pune la dispozitia clientilor sai intreaga gama de servicii de arhivare prestata atat in cadrul depozitului de documente detinut de A&B Activ, cat si in sediul clientului la nivel national. Toti clientii beneficiaza de urmatoarele avantaje:
Fondare documente
se efectueaza conform planului metodic de lucru intocmit in functie de organigrama institutiei;
Inventariere documente
se executa in functie de criteriile stabilite prin nomenclatorul arhivistic;
Sortare documente
se aplica tinand cont de termenele de pastrare si departamentele creatorului;
Ordonare documente
este efectuata conform termenelor de pastrare si al tipului de documente;
Organizare documente
implica schema de ordonare cronologica si alfabetica;
Numerotare documente
se efectueaza la documentele ce au termen de pastrare permanent;
Opisare documente
este operatiunea de identificare si notare a documentelor din dosar;
Scriere pe cotor
a elementelor de identificare pentru o regasire mult mai usoara dosarelor;
Sigilare dosare
ofera conformitatea continutului documentelor cu inventarul efectuat;
Ghid de depozit
se completeaza cu elementele de identificare a dosarelor pentru o gasire cat mai rapida;