Abcexpert Finance - Contabilitate Si Servicii Juridice Comerciale, Bucuresti
ABCExpert Finance SRL asigura pentru dumneavoastra servicii complete de contabilitate in Bucuresti, Ilfov si alte judete din tara (in anumite conditii ce se vor discuta cu fiecare potential client in parte). Lucram atat cu firme nou infiintate, aflate la inceput de drum, cat si cu firme deja existente pe piata, putand prelua si reface evidente contabile acolo unde este cazul.
Serviciile pe care le oferim sunt prezentate si detaliate mai jos:
Contabilitate primara, financiara si de gestiune
- intocmire registru de casa, nota intrare receptie;
- jurnale cumparari, vanzari, bonuri de consum etc•inregistrarea cronologica a documentelor primare in articole contabile;
- stabilirea TVA de plata/rambursat;
- intocmirea registrului jurnal si a balantei de verificare lunare;
- stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
- intocmirea si depunerea bilantului contabil;
- declaratii – intocmire si depunere etc
Refacerea evidentelor contabile (operatiuni taxate suplimentar)
La solicitarea dumneavoastra, vom efectua o refacere a evidentelor contabile si vom aduce la zi contabilitatea dvs.
Aceasta poate insemna dupa caz:
- reintocmirea si depunerea raportarilor privind obligatiile salariale si a altor obligatii ce se declara prin declaratiile 112 si 100
- recalcularea TVA, efectuarea rectificarilor in decontul de TVA si inregistrarea acestuia la ANAF
- analiza si verificarea inregistrarilor in contabilitate a cheltuielilor deductibile, recalcularea impozitului pe profit si rectificarea acestuia in declaratia privind obligatiile la bugetul de stat
- verificarea si corectarea soldurilor privind furnizorii, clientii, cat si a furnizorilor platiti in avans si a avansurilor primite de la clienti, operatie ce include si confirmarea sumelor cu firmele in cauza
- refacerea balantelor de verificare a perioadei verificate
Administrare fiscala
- Va asiguram inregistrarea si actualizarea la Administratia Financiara a vectorului fiscal, pentru impozitul pe profit, TVA si alte impozite, dupa cum se solicita prin legislatia fiscala.
- Va asiguram urmarirea si reglarea fisei fiscale in fiecare trimestru fiscal, sau ori de cate ori aveti nevoie de obtinerea unui certificat fiscal care sa ateste faptul ca sunteti la zi atat cu plata impozitelor datorate cat si cu depunerea tuturor declaratiilor fiscale (operatiuni taxate suplimentar)
- Reglam fisa de platitor a contribuabilului chiar si pentru perioade care se intind pe 4-5 ani (operatiuni taxate suplimentar).
Servicii de salarizare si resurse umane
- Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale de modificare, a formelor de angajare prevazute de legislatia muncii;
- Intocmirea formelor de incetare a contractelor de munca;
- Transmiterea in Revisal a contractelor de munca, a actelor aditionale si a incetarii rapoartelor de munca;
- Evidenta si calculul zilelor de concediu de odihna;
- Efectuarea calculului salarial, procesarea si verificarea datelor introduse in sistem;
- Intocmirea statelor de salarii, a fluturasilor de salarii;
- Calculul taxelor salariale necesare a fi virate catre bugetul de stat si catre buigetul asigurarilor sociale;
- Calculul si intocmirea notelor contabile aferente salariilor;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente salariilor;
- Intocmirea ordinelor de plata pentru virarea contributiilor aferente salariilor;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor cu venitul anual aferent salariilor.