Înregistrarea operatiunilor economico – financiare cum sunt vânzarile, achizitiile, platile si încasarile.
Întocmirea documentelor justificative si contabile de contabilitate primara precum si a registrelor de contabilitate;
Determinarea si înregistrarea impozitelor si taxelor datorate din activitatea desfasurata, precum si întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale referitoare la impozit pe venit, TVA, impozit pe profit etc.
Gestionarea Salarizarii: pontaje, taxe salariale, State de plata, fluturasi, declaratie 112, ordine de plata (OP), Operatiuni Revisal, Administrare dosar personal, Întocmire adeverinte, vechime, banca, medic, etc, Consultanta în probleme de legislatia muncii, Întocmire documente încetare contract individual de munca, nota lichidare; Întocmire si depunere dosar conventie somaj, Întocmire dosar concedii medicale si depunerea la Casa de Sanatate, Întocmire Regulament Intern clauze standard, Model informari G.D.P.R. personal, Întocmire dosar personal la angajare conform legislatiei( contract de munca, fisa de post, etc.), informare conform art. 17 Codul Muncii, Stabilirea deducerilor de baza si suplimentare, Stabilirea criteriilor de evaluare a activitatii profesionale a salariatului.
Monitorizarea si analizarea costurilor operationale, Crearea si gestionarea bugetelor, Urmarirea costurilor operationale si identificarea modalitatilor de optimizare a acestora pentru a îmbunatati profitabilitatea, Elaborarea de rapoarte pentru management, care ajuta la luarea deciziilor.
Întocmirea manualului de politici contabile, Analiza corectitudinii datelor introduse, erorilor de operare si identificare a factorilor generatori
Analiza fluxurilor financiare si a cash-flow-ului, datoriilor si a creantelor, Consultanta privind dezvoltarea si implementarea procedurilor de lucru în sistemul contabil, Consultanta privind legislatia financiar-contabila, Servicii de revizuire contabila, Rapoarte de consultanta privind opinia legala si recomandarile aferente.
Evidenta distincta la nivelul proiectelor prin monitorizarea si raportarea costurilor si veniturilor asociate proiectelor specifice si asigurarea unei alocari corecte a costurilor pe proiecte.
Întocmirea si prezentarea situatiilor financiare, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de numerar si situatia modificarilor capitalurilor proprii.
Evaluarea performantei financiare a entitatii prin analiza indicatorilor financiari, tendintelor si variatiilor în cadrul situatiilor financiare, Planificarea financiara pe termen scurt si lung prin elaborarea de bugete si prognoze pentru a ghida deciziile manageriale, Furnizarea de suport decizional pentru management: Oferirea de informatii financiare relevante si analizate catre management pentru a sustine luarea deciziilor strategice si operationale.
Gestionarea relatiilor cu auditorii: Colaborarea cu auditorii interni si externi pentru a facilita procesele de audit si a asigura transparenta si acuratetea informatiilor financiare.