Adaptarea planului de conturi / implementarea unui soft de contabilitate, în functie de cerintele si nevoile clientului;
Înregistrarea cronologica a documentelor financiar-contabile în conformitate cu legislatia în vigoare;
Întocmirea jurnalului de cumparari, respectiv a jurnalului de vânzari;
Întocmirea registrului de mijloace fixe;
Întocmirea situatiei cheltuielilor în avans, respectiv veniturilor în avans;
Reconcilierea si înregistrarea operatiunilor aferente stocurilor;
Evidenta jurnalelor de banca, respectiv a registrului de casa;
Întocmirea registrului jurnal si a registului carte mare;
Întocmirea balantei de verificare sintetica si analitica;
Întocmirea raportarilor si a declaratiilor fiscale – TVA, impozit pe microîntreprindere, impozit pe profit, impozit specific, taxe si impozite aferente salariilor, AMEF, alte declaratii solicitate de catre Autoritati în conformitate cu legislatia în vigoare;
Întocmirea ordinelor de plata si transmiterea catre client, precum si îndrumarea efectuarii viramentelor catre bugetul de stat;
Întocmirea raportarilor/situatiilor financiare interimare, semestriale si anuale;
Obtinerea certificatului de atestare fiscala;
Asistenta în fata organelor de control;