Ghidul Serviciilor
Accountess Profile - Management Financiar Contabil Si Audit, Bucuresti
inapoi la firma 283 vizite
Poza Salarizare si administrare personal
Foto

Timpul, informa?iile utile ?i lini?tea lipsesc deseori celor care se ocupă de dezvoltarea unei afaceri. Preluăm de la clien?ii no?tri provocările fiscale, atât din punct de vedere legal cât ?i al execu?iei. Prin serviciile de payroll ?i administrare de personal sus?inem nevoia de for?ă de muncă a business-ului clien?ilor no?tri. Ne dorim ca partenerii no?tri să beneficieze din plin de experien?a noastră de peste 15 ani în servicii de payroll ?i administrare de personal.

Avem resursele ?i calificarea necesare pentru a le asigura clien?ilor no?tri servicii complete ?i corecte.

Contactează-ne Administrare de personal • Întocmirea ?i gestionarea dosarelor de personal actualizând permanent baza de date prin înregistrarea contractelor individuale de muncă, a modificărilor de stare civilă ?i salariale, a deciziilor de încetare a activită?ii etc. • Întocmirea ?i înregistrarea contractelor de muncă, întocmirea documentelor ce produc modificări ale contractului individual de muncă precum acte adi?ionale de modificare a func?iei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de muncă, decizii de încetare a contractului individual de muncă, în termenele legal stabilite • Completarea ?i înregistrarea registrului pentru eviden?ă a salaria?ilor • Întocmire Regulament intern • Întocmire fi?e de post • Întocmire evaluare anuală • Întocmire documenta?ie privind demararea negocierii Contractului colectiv de muncă Salarizare (payroll) • Întocmirea adeverin?elor de vechime • Întocmirea ?i completarea adeverin?elor solicitate de salaria?ii societă?ii • Întocmirea foii colective de prezen?ă, calculul salariilor, întocmirea ?i depunerea statelor de plată aferente salariilor • Întocmirea ?i depunerea în termenele prevăzute de legisla?ia în vigoare, a declara?iilor privind eviden?a nominală a asigura?ilor ?i a obliga?iilor de plată la bugetele asigurărilor • Întocmirea ordinelor de plată privind obliga?iile către bugetul statului Consultan?ă/asisten?ă • Reprezentarea în rela?iile cu Ministerul Finan?elor Publice, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Casa de Asigurări Sociale, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Agen?ia pentru Ocuparea For?ei de Muncă • Monitorizarea legisla?iei în domeniul administrării de personal ?i salarizării, semnalând proactiv modificările legislative care au impact în activitatea proprie ?i propunând solu?iile de schimbare pentru respectarea permanentă a reglementărilor legale • Suport în cazul controalelor inopinate efectuate de institu?iile statului la sediile din Bucure?ti ale clientului

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.