1. Transmitere cerere oferta
Realizati o schita cu dimensiuni aproximative si contactati-ne pentru a intra in posesia acesteia. Puteti sa trimiteti chiar si o fotografie sau schita dar trebuie neaparat sa contina dimensiunile aproximative.
2. Evaluare - Consultanta
Specialistii nostri vor evalua cererea dumneavoastra, va vor oferi consultanta in alegerea modelelor, materialelor si accesoriilor si va vor oferi variantele posibile atat in ceeace priveste pretul cat si posibilitatea efectiva de execuite.
3. Alegerea si aprobarea ofertei de principiu de catre client si finalizarea proiectului
Odata acceptata o varianta de principiu un reprezentant al nostru se va deplasa la sediul/domiciliul dumneavoastra pentru realizarea masuratorile de precizie si stabilirea posibilitatilor de asamblare/montaj. Proiectul final realizat cu ajutorul unui program de proiectare va fi realizat cu o noua consultare a dumneavoastra cu privire la material, forma, aspect, dimensiuni.
4. Incheierea contractului
Dupa convenire asupra variantei finale de proiect si pret, se incheie contractul standard care contine termenul de livrare, pret, cantitati si produse, iar in anexa proiectul de executie cu acceptul
dumneavoastra pe acesta si se va achia un avans.
5. Executia, transportul si montajul de mobilier
Executia propriu zisa, transport, livrare si montaj la sediul sau adresa dumneavoastra in termenul convenit.
La finalizarea montajului se achita restul de plata.