Ghidul Serviciilor
Actdesign
inapoi la firma 1973 vizite
Poza Glosar
Foto
A Advertising Promovarea unui produs, serviciu sau companie în mass-media. Art Proof Mostra grafica tiparita a lucrarii care urmeaza a fi tiparita. B Brand Nume atribuit unui anumit produs. Branding Activitati promotionale realizate cu scopul cresterii sau cunoasterii unui produs sau serviciu. C Catalog Brosura ilustrata sau nu care cuprinde lista produselor sau a serviciilor oferite. CMYK Abreviere de la denumirea in limba engleza a celor 4 culori: Cyan, Mangenta, Yellow, Black; folosita in procesul de tiparire offset. Copyright Dreptul sau autorizatia de copiere partiala sau totala a creatiilor, sau de interzicere a copierii. CVI (Corporate Visual Identity) Numele, logo-ul, caracterele specifice, culorile, sloganul unei companii care definesc identitatea companiei. D DPI (dot per inch) Exprima totalitatea punctelor de pe suprafata echivalenta a unui patrat, cu latura de un inch (cu cat cat este mai mare, cu atat imaginea este mai clara). E Embos Proces de imprimare in relief a unei suprafete prin aplicarea graficii prin matritare. EPS (Encapsulated PostScript) Format de fisier utilizat în design-ul grafic. F Folio Proces de transfer unei peliculei metalice pe matrialul de inscriptionat, obtinut prin presarea unei matritei realizata conform graficii. Flyer Bucata de hartie continand o reclama tiparita, distribuita de o persoana într-un loc public. Font Caracter de litera / fisier care contine literele dintr-un alfabet numerele si caracterele speciale, într-un anumit stil. H High resolution Imaginile cu rezolutie mare care includ toate detaliile. I Insert Pliant sau spatiu de publicitate delimitat într-o publicatie. L Layout Grafica sau design, descriind aproximativ aspectul reclamei finale. Logo Semn sau simbol ce reprezinta o companie sau un produs si folosit pentru a o promova. De obicei un logo combina elemente grafice si de text intr-o maniera distinctiva. Low resolution Imaginile cu rezolutie mica create în scopul de a reduce marimea fisierului. M Marketing Tehnicile de a atrage si a convinge clientii în cumpararea unui produs sau serviciu. Media Metode de transmitere a reclamelor incluzand: televiziune, radio, panouri publicitare, publicatii si site-urile web. Message Tema sau ideea de baza într-o reclama. P Page formate Standardizate de hartie de dimensiuni si de imprimare: Format ISO Dimensiuni (mm) Dimensiuni (inch) A0 841 × 1189 33.1 × 46.8 A1 594 × 841 23.4 × 33.1 A2 420 × 594 16.5 × 23.4 A3 297 × 420 11.7 × 16.5 A4 210 × 297 8.3 × 11.7 A5 148 × 210 5.8 × 8.3 A6 105 × 148 4.1 × 5.8 B4 250 × 353 9.8 × 13.9 B5 176 × 250 6.9 × 9.8 B6 125 × 176 4.9 × 6.9 North American format inch × inch Letter 8.5 × 11 Legal 8.5 × 14 Junior Legal 8.0 x 5.0 Ledger 17 × 11 Tabloid 11 × 17 P Pantone Un sistem de culoare cu peste 1200 de culori standard dezvoltat de Pantone Inc. Sistemul este o carte care descrie culori prin atribuirea de numere. PDF (Portable Document File) Format electronic de fisier pentru documente, creat de Adobe Systems, care este portabil pe orice platforma. Poster Grafica de dimensiuni mari afisata în pozitie verticala. PostPress Operatiuni tipografice specifice finisajului, ce urmeaza procesului de tiparire. PrePress Operatiuni tipografice realizate inaintea procesului de tiparire. Print digital Modalitate de tiparire in care transferul imaginii pe hartie se realizeaza direct din calculator. Promotion Partea de marketing care se ocupa cu îmbunatatirea cunoasterii produsului si a caracteristicilor sale. Proof de culoare (Press proof) Consta intr-un print de proba, realizat de obicei pe acelasi tip de suport ca al produsul finit. R RGB Abreviere de la denumirea in limba engleza a celor 3 culori: Rosu, Verde, Albastru; folosita in procesul de obtinere a imagini TV. S Sample Produs de dimensiuni reduse distribuit gratuit catre potentiali clienti. Separatie de culoare Descompunerea imaginii in cele patru culori CMYK. Serigrafie Proces prin care cerneala este transferata printr-o sita foarte fina pe suprafata de inscriptionat. T Trade Name Numele sub care o companie opereaza si care este folosit pentru a descrie si a-si distinge marca.
Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.