Pliantele publicitare, prin fotografiile, elementele grafice si textele continute pot promova in mod eficient imaginea companiei dvs. la diverse expoziti, conferinte sau evenimente. Intr-un mod concis si ieftin puteti oferi acum informatii despre serviciile si produsele companiei intr-o maniera adecvata si placuta.
In general prin pliante intelegem o hartie indoita sau pliata o data sau de mai multe ori, cele mai uzuale plieri fiind cele in zigzag sau z si cele tip fereastra, precum in imaginile de mai jos.Dimensiunile standard pentru asemenea tip de pliante sunt de 210 x 99 mm (1/3 A4), atunci cand sunt impaturite. Dar atat dimensiunile cat si modul de pliere pot fi diferite in functie de nevoile dvs.
:Avantajele mapei;Este o forma de prezentare a produselor sau companiei, intr-un mod elegant si de efect. Deasemenea, important este faptul ca are o durata de viate mai lunga decat a pliantului, reprezentand o oportunitate de publicitate mai putin constientizata, dar cu posibilitati de utilizare interesante, deoarece rolul atribuit de prezentare este maximizat. Sa nu uitam ca functia sa de baza este aceea de mapa, iar cel care o primeste va avea tendinta naturala sa o foloseasca si cu alte ocazii, ca protectie pentru propriile documente si astfel sa ajunga sa raspandeasca reclama dvs in mod involuntar.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.