Serviciile de prevenirea si stingerea incendiilor se adreseaza tuturor angajatorilor, indiferent de domeniul de activitate, conform Legii 307/2006, pentru protectia persoanelor si a bunurilor companiei impotriva incendiilor.
Servicii PSI - S.U.:
Instruirea, testarea si perfectionarea profesionala a salariatilor, intocmirea si consemnarea fiselor individuale in domeniul situatiilor de urgenta;
Elaborarea de instructiuni proprii pentru aplicarea reglementarilor referitoare la situatiile de urgenta, in conformitate cu Legea 307 din 2006, tinând seama de particularitatile activitatilor unitatii, precum si ale locurilor de munca din cadrul acesteia;
Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul situatiilor de urgenta, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului de catre angajator;
Intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare a lucratorilor in domeniul situatiilor de urgenta;
Intocmirea necesarului de dotare cu mijloace P.S.I. (pachete P.S.I., stingatoare, etc.);
Elaborarea si actualizarea planurilor de evacuare si a planurilor de interventie in caz de incendiu;
Informarea angajatorului despre deficientele constatate ca urmare a controalelor efectuate;
Orice alta activitate care vizeaza imbunatatirea conditiilor de punere in aplicare a reglementarilor ce privesc situatiile de urgenta: dotare cu stingatoare, dotare cu trusa prim ajutor, dotare cu indicatoare de semnalizare
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.