Ghidul Serviciilor
Adems - Tamplarie Lemn Stratificat, Parchet Lemn Masiv, Scari Interioare, Pascani
inapoi la firma 6187 vizite
Poza Adems - detalii firma
Foto
Foto

Infiintata in 1993 prin efort si perseverenta, S.C. ADEMS S.R.L. a crescut incet si sigur datorita managementului de calitate care a fost impus, ajungandu-se astazi sa se atinga un maxim, drept rezultat fiind certificarile obtinute.Sub directa supraveghere a unui personal calificat, activitatea de productie a S.C. ADEMS S.R.L. a reusit sa devina foarte complexa: productie de usi si ferestre clasice, productie de usi si ferestre din lemn triplu stratificat cu geam termopan, productie de mobila din lemn masiv pentru intreg "caminul tau", cat si pentru "gradina ta", parchet din lemn masiv si lamelar, constructii din lemn si credem noi ca prin perseverenta si idei se pot obtine si alte produse de calitate, toate acestea fiind inglobate printr-o armonie deosebita, fapt datorat multitudinii speciilor de lemn cu care lucram si a unui finisaj ireprosabil.Prin dotarea tehnologica de performanta, prelucram lemnul in conditii de calitate deosebite, prelucrare ce are in prima faza uscarea materiei prime (lemnul), reusind sa obtinem produse finite de o calitate recunoscuta de clientii ADEMS. Din punct de vedere al politicii pe care ADEMS o urmareste, aceasta este caracterizata prin:- profesionalism in relatiile de afaceri;- atingerea unui feed-back pozitiv;- satisfacerea clientilor;ADEMS se va impune in viitor prin daruirea si profesionalismul unui colectiv format in timp, care isi asuma responsabilitatile actiunilor sale, prin curajul atribuit in actiunile pe care le desfasura in ideea de a obtine rezultate maxime si implicit satisfactia clientilor ADEMS, intr-un mediu de afaceri foarte ager.Politica in domeniul calitatii a S.C. ADEMS S.R.L. este de a realiza produse si lucrari de calitate, pentru a satisface necesitatile clientilor nostri.Obiectivele principale in domeniul calitatii ale organizatiei noastre sunt:- sa livram produse si sa executam lucrari conforme conditiilor specificate, la termenele stabilite, in scopul cresterii satisfactiei clientilor;- prevenirea neconformitatilor in toate fazele de realizare a produselor/executie lucrari, ceea ce va conferi incredere clientilor si va aduce beneficii organizatiei noastre;- instruirea si motivarea personalului pentru imbunatatirea continua a calitatii.Presedinte,Apavaloaei Dinu

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.