Administrarea contabila cuprinde:
? Defalcarea cotelor de cheltuieli potrivit Legii nr. 82/191 republicata , cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 196/2018;
? Activitatea de casierie, care se efectueaza la sediul asociatiei de proprietari;
? Întocmirea registrelor contabile obligatorii conform Ordinului 1969/2007: registrul de casa, registrul fondului de rulment, registrul fondului de reparatii, registrul fondului de penalizari si registrul-jurnal;
? Contabilitatea Asociatiei de Proprietari efectuata în partida simpla;
? Calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de încasare a cotelor de întretinere;
? Întocmirea listei de plata a cotelor de întretinere lunara;
? Asigur transparenta totala si vizualizarea modului de lucru, existând în permanenta posibilitatea de a verifica si vizualiza consumul pe apometre, facturile repartizate pe lista de plata curenta, cheltuielile ce revin fiecarui apartament, încasarile fiecarui proprietar în parte, calculul penalizarilor, lista de plata a facturilor si datoriile asociatiei, calculul salariilor si statele de plata, veniturile asociatiei de proprietari fondurile asociatiei si ale fiecarui apartament în parte;
? Întocmirea statelor de plata pentru salariati;
? Asigur întocmirea declaratiilor fiscale lunare si anuale si transmitere online cu token propriu catre ANAF;