Ghidul Serviciilor
Cvartal Prest - Administrare Blocuri, Cartiere Rezidentiale Bucuresti, Ilfov
inapoi la firma 2275 vizite
Poza Servicii administrative
Foto

Activitatea administrativa este, poate, cea mai vizibila activitate in cadrul imobilului, de ea depinzand confortul proprietarilor, fiind in acelasi timp si o punte de legatura intre societatea noastra si factorii de dialog si sprijin din cadrul asociatiei.? activitati de verificare a starii subsolului, cailor de acces in imobil, palierelor, si ghenelor? verificarea functionarii ascensorului ;? intocmeste referate de necesitate si prezinta oferte, privind interventiile la partile comune solicitand acordul Comitetului si/sau Presedintelui pentru interventii ;? supune atentiei Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari ofertele pentru efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii in conformitate cu procedura prevazuta de statutul Asociatiei de Proprietari;? afiseaza listele lunare de plati – in urma aprobarii date de catre cenzorul Asociatiei si Presedinte a listelor de incasare a cotelor de intretinere ;? ridica de la sediul Beneficiarului facturile furnizorilor de utilitati sau prestatorilor de servicii;? prezinta Presedintelui pentru semnare ordinele de plata pentru furnizorii si prestatorii de utilitati;? in timpul programului, prevazut in contract, verifica personalul ce presteaza in folosul asociatiei in baza altor contracte ;? verificarea periodica a contoarelor de apa din apartamente;? verificarea functionarii instalatiei electrice ;? colectarea si constatarea reclamatiilor venite din partea proprietarilor ce vizeaza partile comune ;? aprovizioneaza cu materiale pentru curatenie si consumabile;? da curs executarii lucrarilor / interventiilor numai dupa ce primeste acordul scris din partea organelor de conducere ale asociatiei,daca nu exista o alta conventie in acest sens ;? participa la receptia lucrarilor in urma solicitarii Comitetului Executiv al Asociatiei ce nominalizeaza comisia de receptie la terminarea lucrarilor ;? efectueaza plata personalului angajat al asociatiei la datele stabilite de comun acord, daca situatia financiara a asociatiei permite aceasta;? distribuie la fiecare cutie postala, lunar, fisa analitica a apartamentului (in functie de situatia financiara asociatiei), precum si a tipizatelor specifice activitatii administrative (fise citiri indecsi apometre,fise caldura, etc.);

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.