Evidenta financiara este, poate, cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei.? plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, (in urma depunerii in contul Asociatiei a banilor incasati de la Proprietari) ;? intocmirea Registrului de casa ;? pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare ;? depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati si colaboratori ;? mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont;? mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii.? intocmirea Registrului Jurnal ;? verificarea registrelor contabile ;? monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica.? intocmeste ordinele de plata pentru serviciile prestate catre Asociatie;? achitarea taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, pentru partile comune ale asociatiei de Proprietari