- verificarea sau avizarea, daca este cazul, a indexului contoarelor de retea aferente mai multor imobile sau asociatii de proprietari;
- procurarea mijloacelor materiale necesare intretinerii si reparatiilor curente ale elementelor proprietatii comune;
- instiintarea comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de intretinere si reparatii la imobile;
- urmarirea realizarii contractelor cu persoane fizice autorizate sau juridice pentru: reparatii, inchirierea unor spatii sau elemente din proprietatea comuna;
- supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si de intretinere la imobil si participarea la receptia lor, consemnand finalizarea acestora;
- asigurarea efectuarii de plati corespunzatoare stadiului lucrarii;
- controlul indeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat la imobile de asociatia de proprietari pentru cura?tenie, incarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte activitati, si in caz de incalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
- inspectarea proprietatii comune imobile in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosista comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (scurgeri de apa etc.);
- asigurarea consumabilelor de birotica necesare desfasurarii activitatilor prevazute în contractul de administrare imobile.