Pregatirea, documentarea si trimiterea spre aprobare a bugetelor anuale de cheltuieli operationale si de investitii dupa primele 12 luni de colaborare.
• Somarea restantierilor, cu acordul Comitetului Executiv/Presedintelui Asociatiei de proprietari.
• Intocmirea statelor de plata a salariilor daca exista angajati in cadrul Asociatiei sau persoane remunerate in baza contractului de mandat (de exemplu: presedintele asociatiei).
• Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat. Asigurarea serviciului pentru depunerea declaratiilor in format electronic se face prin intermediul unei firme specializate si a procurii notariale prin care se imputerniceste persoana care semneaza declaratiile.
• Servicii de casierie in limita a 2 sedinte/luna (pentru mai mult de 2 sedinte/luna se percepe un cost suplimentar de 100 lei/sedinta).
• Depunerea incasarilor efectuate in cadrul programului de casierie in termenul legal sau daca este cazul predarea sumelor de bani incasate, Presedintelui Asociatiei de proprietari. cu obligativitatea contractuala de depunere a sumelor respective in contul unic al Asociatiei in termen de 24 de ore conform prevederilor Legii nr. 196/2018.